Weer een slaap-vraagje, baby 11 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poemelke, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames,
    Onze dochter slaapt sinds een week of twee weer slecht. Ze wordt meestal rond 3 à 4 uur snachts wakker, en brabbelt er dan vrolijk op los. Ze wil dan absoluut niet meer slapen, nu sinds twee dagen huilt ze en is ze alleen te stillen met haar fles…. maar dat lijkt me nou niet echt de oplossing. Terwijl ze dus wel honger lijkt te hebben! Ze laat zich daarna namelijk terug leggen en slaapt weer lekker door. Helaas alsnog maar tot max 6:30uur. Is dit vrij normaal rond deze leeftijd? Of komt het iemand bekend voor en wat hebben jullie gedaan?
    Ze heeft het ook wel eens middags met haar slaapje, dan is ze ontroostbaar. Ze wil dan gewoon niet slapen, maar is wel doodmoe!

Thnx alvast!

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sprongetje, gaat over!!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Gewoon even aan toegeven. Gaat echt weer over. Het kan vanalles zijn sprongetje, tanden, verlatingsangst, honger. Als ze na een fles weer gaat slapen, lijkt me het oké.

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Inderdaad een sprongetje!!! Daar had ik nog niet eens aan gedacht joh!! Dom het boek ligt in de kast haha! nou dan slaan we er ons wel doorheen! Lees ook dat het de heftigste sprong is! Valt te merken ook!

Xx

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, hier ook rond die periode, heeft een flinke tijd geduurd, maar inmiddels gelukkig weer normaal.

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hier gelukkig (nog) geen last! Hoop dat hij hier over heen springt hihi.

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh dat hoop ik dan voor je Renaatje! Haha! Hier zit ze er toch goed in! Net even het hoofdstuk uit Oei ik Groei gelezen, en tja was wel duidelijk. Natuurlijk pik ik er weer mijn dingen uit. Maar ook andere ervaringen van mama's zijn heel herkenbaar!
    Ik zal je zeggen ik vind het maar een vermoeiende fase!! Hopelijk zit ze al op haar hoogtepunt en springt ze gauw verder! ;)

xxx

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    onze zoon heeft er ook last van........
    heeft het een week of 2 geleden n week lang gehad
    hele dag mieren en hangen en huilen
    nu slaapt hij snachts verder nog steeds goed door zoals al vanaf de geboorte! maar naar bed gaan is nu soms neit leuk
    normaal ging hij liggen beetje brabbelen en slapen
    nu is het 5 van de 10x huilen huilen en huilen
    en aangezien hij kan staat gaat hij telkens staan en blijft dan ent zo lang staan huilen tot we hem zelf weer neer leggen
    pff vermoeiend soms maar goed zal er wel even bij horen allemaal!

9. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hier nog 1 die s'nachts ineens weer wakker wordt. Telkens rond een uur of 4.30uur a 5.00uur.
    T zal wel een combi zijn van tandjes en sprong want meneer heeft ineens ook zo zijn buien hihi

Deel Deze Pagina