Ik ben op zoek... En wel naar een jeans met wijde(re) pijpen in maat 98. Mijn dochter heeft aangepaste schoenen waarbij ze geen skinny jeans aan kan. Nu kan ik helaas nergens een jeans met wijde(re) pijpen vinden. Ik zag er een paar op de site van Nextdirect.com maar ik vind het een beetje een gedoe om het dan eventueel te moeten retourneren naar Engeland. Dus daar bestellen vind ik eigenlijk niet echt een optie. Iemand anders nog een suggestie waar ze de door mij gezochte jeans zouden kunnen voorkomen.
name-it heeft spijkerbroeken in meerdere breedtes. ik koop voor mijn zoontje de extra slim maar ik zie ook vaak baggy modellen
Bij de H&M hebben ze ze niet, daar heb ik al online gekeken. Bristol hebben wij hier niet en online zie ik helaas ook niks van wat ik zoek. Bij de Name It helaas ook niet het gewenste kunnen vinden. Dank voor het meedenken.
Zo jammer ik had die heel veel. Toen ware die in, maar helaas pas geleden allemaal verkocht in die maat. Succes met zoeken, als ik iets zie dan zeg ik het nog!
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Broeken/104972/1 een katoenen broek... en bij de jeans ook meerdere opties? http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Jeans
@ Athina: Dank! De katoenen broek valt af, ik wil echt een jeans. De rest vind ik niet echt mooi, maar goed, ze zijn er dus wel bij de C&A. Super!
Met dank aan mijn lieve vriendin Caromama heb ik een fijne jeans met wijde pijpen gevonden voor mijn dochter. NEXT Bootcut-jeans met riem in de online winkel | OTTO Ik had dus geen idee dat kleding van Next ook te koop was bij de Otto. Ik ben iig erg blij . Nu hopen dat de broek goed zit.
Hmm ik koop broeken bij 1982 maar daarvan zijn niet zo veel winkels. Wel hele fijne bootcut broeken in kleine maatjes
Een echte winkel.. En half jaar geleden hadden ze nog geen webshop. Het is eigenlijk een Duitse winkel maar hier vlakbij zit een proefvestigng (die echt geweldig loopt volgens mij.. Het is er altijd druk) En inmiddels in Venlo ook lees ik op de site net Tshirts 2,50, spijkerbroeken 8 enzo (voor kinderen dan he.. Dames spijkerbroeken zijn 20) En het doet qua kwaliteit niet onder voor C&a of v&d ofzo Girls
Mocht het je na al deze tips nog niet gelukt zijn om jeans met wijde pijpen te vinden: ik heb alle kleding van mijn nichtje van 6 hier op zolder staan. Ze staan in tassen te wachten tot mijn dochter de desbetreffende maat heeft. 5 jaar geleden waren wijde broeken erg in, maar nu niet, dus in de praktijk merk ik dat ik ze mijn dochter bijna nooit aan trek. (Ze gaat nu naar mt. 92) Mocht je interesse hebben in tweedehands broeken voor een zacht prijsje, wil ik wel voor je de zolder op duiken om te zoeken of ik wat interessants voor je heb. Dan moet je me maar ff pb-en, want ik weet niet of ik dit topic nog terug vind als het eenmaal op pagina 2 staat.