Wie koopt er vaak S.Oliver kinderkleding? Ik heb voor mijn dochter een leuke jurk gezien online, alleen weet ik niet hoe het valt!? Valt het klein, normaal of groot.... Wie kan mij helpen
Ik heb voor onze oudste zoon net een trui van S.Oliver gekocht. Die valt gewoon qua maat, wel mooi smal. Dat is wel fijn bij onze magere jongen. Truien van bijvoorbeeld de H&M vallen bij hem vaak ruim/slobberig. Ik ga zeker meer kleding van S.Oliver kopen!
Normaal/ iets smal . Ze kunnen het vaak eerder aan omdat het niet zo breed valt en daardoor past het eerder. Maar mijn kinderen zijn smal/ heel erg smal. Ik kan me voorstellen dan het bij stevige kinderen daardoor sneller te klein is.
Kwaliteit is erg goed, ziet er na een jaar dragen nog mooi uit. Zo mooi, dat ik hetzelfde shirt nog een keer heb gekocht. Mijn zoontje is ook erg smal, past hem perfect.
Ik vind het altiid wat smal/klein vallen. Bij twijfel neem ik meestal een grotere maat. Koop bijna nooit merk behalve dit.
ik heb een leuk s.oliver jasje gezien echter is de maat 92-98 en 104-110 meeste merken die ik normaal koop is maat 98-104 ze is gok ik 95-96cm lang moet ik dan nog voor de 92-98 gaan of wel de grotere maat 104-110? wie weet het?