Ik ben benieuwd of er meiden zijn die deze fiets hebben? En zo ja, zijn jullie er blij mee? Fietst hij fijn? Ook voor de wat grotere tochtjes? Ik heb deze fiets gezien en ben op slag verliefd! Probleem is dat ik nog een zgan fiets in de schuur heb staan. (Een Gazelle met 24 versnellingen) Mijn vader vindt het dus ook "raar" als ik deze fiets zou omruilen voor een (in zijn ogen) mindere fiets. Maar ik ben verliefd ; ) Ik heb er ook op gefietst, maar is zo moeilijk te beoordelen na zo'n klein stukje.... Dus benieuwd naar ervaringen!
Ik heb hem! Ik vind hem wat zwaarder fietsen dan mijn 'sportieve' fiets maar hij fietst verder wel heel fijn. Ik heb een grote mand voor op, ideaal voor de boodschappen. Er is een fietsentest geweest (anwb geloof ik) van utility bikes, dit soort fietsen dus, en daar kwam hij goed uit de test!
Ja, ik zou er dan een grote bruine mand bij krijgen! En ik zou de bruine yepp stoeltjes erbij nemen. Ik fiets nu nooit, dus weet al niet meer of die andere fiets licht fietst
IK heb em in het wit, sinds een paar weken. en tot nog toe bevalt hij super. Ik had een fiets zonder versnellingen, dus was blij dat ik nu een mét kreeg. Ik heb wel met terugtraprem, dat dan weer wel. Maar fietst super!
Ja, als ik geen fiets had gehad, dan had deze hier zeker al gestaan Maar omdat ik er in principe op achteruit ga, zegt mn vader dat het zonde is. Maar ja, liefde op het eerste gezicht....hahaha
Ik heb hem! En ik vind hem heerlijk fietsen. Heb een grote mand voorop, en een yepp junior zitje achterop.
Voorop een kinderzitje is wat krap, maar je kan evt een verlengstuk ertussen doen begreep ik En met krap bedoel ik dat de beentjes tegen het rekje aanzitten
Die is het bij mij nu net niet geworden want ik wil echt geen terugtraprem en nu hebben ze wel een versie met handrem maar die heeft 7 versnellingen maar dat heb ik echt niet nodig. En ik heb mijn Gazelle dus verkocht want vond het juist totaal niet lekker fietsen dus ben ook verliefd geworden op een fiets met mandje. Deze is het geworden en dan met een mandje in dezelfde kleur als mijn zadel.
Die TS op de foto heeft gezet, heeft geen terugtraprem hoor! Gewoon handremmen. Ik moest in het begin trouwens wel enorm wennen aan het "grote" stuur. Maar verder, is het een heerlijke fiets. Heb hem nu bijna een jaar, en ben er nog steeds blij mee.
Ik had zelfde, een nieuwe gaselle staan, maar ja wilde per. Ce moederfiets... Heb nagevraagd wat ik voor de gazelle terug zou krijgen bij inruil etc en wat ie nog kost nieuw... En zo ben ik op mp gaan zoeken naar een cortina roots en aangeboden te ruilen. Vaak als een moederfiets te koop staat willen ze ook een andere fiets gaan kopen... Zo hebben we dus geruild
De fiets is dus fijn? Deze is idd niet met terugtraprem, dat wil ik liever niet! Ja, idd...dat rek zit misschien wel in de weg voor de beentjes! Hoe ervaren andere mama's dat? Wij hebben namelijk wel een erg lange dochter
Hoe dat met een voorstoeltje zit, weet ik niet. Mijn zoon zit nu nog, niet lang meer, achterop. Ik hoop dat hij binnenkort zover is, naast mij te kunnen meefietsen.
Leuke fiets Ingrid Jammer dat je niet weet hoe het voorop zit Hihi.... Andere mama's?? Ik heb net even foto's gemaild naar de fietsenwinkel om te vragen wat zij nog voor mijn zo goed als nieuwe fiets geven! Ben benieuwd! Denk dat ik hem zelf op MP voor meer kan verkopen...
Er rijdt er hier in de buurt wel een moeder rond op ook zo'n fiets, en die heeft er 1 voorop, 1 achterop, mand en fietstassen. En voor zover ik kan zien past dat prima. Het stoeltje zit ook een aantal cm van het stuur nog af. Dus nooit direct op het rek!
Ik heb hem gisteren toevallig gekocht! Zo blij mee! Ik heb hem in een fietsenwinkel gekocht. De fietsenmaker gaat het rek een stukje naar voor zetten, zodat het geen probleem moet zijn met het kinderzitje. Hij gaat dat doen door er buisjes tussen te plaatsen. Je kunt het eens navragen bij een fietsenmaker bij je in de buurt.