Ah dat is leuk zeg! Iets winnen voelt altijd zo lekker he? Ik weet nog wel dat ik ooit, toen ik nog 'n klein meisje was , een keer een pakket bij de BreakOut! had gewonnen t.w.v. 795 euro Er zat een playstation 2 in, een mobieltje, allemaal games, een bestuurbare auto ?), was echt heel tof
Leuk zeg! Ik word altijd poepchaggerijnig van die dingen want ik win NOOIT wat!!! Altijd: HELAAS. GRR Dan gooi ik de telefoon er al weer op. Laat maarrr..
ik heb er ook 1 gewonne dacht nog 1 keer proberen aleen die van mijn is roze. totaal 3 keer geprobeerd
ja idd.,altijd maar mopperen heb nooit iets gewonne ben zeer blij .gelijk vriend lief op gebeld hahha (want erg ben ik )
En ik wil vandaag even delen dat Super de Boer ons net heeft gebeld. En we een Grolsch Koel Server hebben gewonnen... Daar moest je toen een bonnetje voor invullen en in een ton gooien. Dus het mannetje is blij.
Ik heb de jip en janneke serie boeken gewonnen en een thermometer voor in het oor Is al een tijdje geleden maar toch wou ik het ook even delen