Vorige week woensdag ontdekt dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!! Het is nog wel heel pril en dus erg spannend nog allemaal. Maandag 22 augustus is de eerste echo en mogen we dus naar onze wurm gaan kijken! Superbenieuwd... Zo lang op gewacht en dan ineens, terwijl je het helemaal niet verwacht... ZWANGER!! Helemaal blij, maar ook erg nerveus of het allemaal wel goed zal gaan en geloven doe ik het ook niet echt. Iedere keer denk ik: "Oh, ja... ik ben zwanger.." Vreemd eigenlijk toch? Of ben ik niet de enige? xx
Gefeliciteerd mommy 2 be!!!! Wat moet dat een superleuk gevoel zijn wanneer je er steeds aan denkt dat je zwanger bent. Geniet er maar lekker van!
GEFELICITEERD!! Wat een heerlijk gevoel he!!! Kan me heel goed voorstellen dat je zo nerveus over bent. Ik weet sinds gister dat we voor de 2e keer papa en mama worden en kan me ook druk maken of alles wel goed zit!! Enige optie is afwachten en ondertussen genieten van het idee dat je zwanger bent!
ik had dat precies zo in het begin, gingen ook voor de eerste en toen het eenmaal zover was voelde het heel gek aan nog...alsof het over iemand anders ging. Maar goed, het gaat wel over jou....GEFELICITEERD!!!
gefeliciteerd , en dat je elke keer denkt ow ja ik ben zwanger dat heb ik ook, ik weet het nu pas 3 weken en vergeet het soms zeg maar en dan denk ik ow ja ik ben zwanger, voel ik gewoon vlinders in me buik hahaha, lekker gevoel!