Haha de meningen zijn flink verdeeld, springt er nog niet echt 1 flink uit. Mmm Sep is en blijft onze nr 1, maar wat nou als hij in september komt. Dat weet ik niet of ik hem zo wil noemen... Denkt iedereen straks dat we hem daarom zo hebben genoemd. Ties en Siem gaan toch afvallen denk, te boers en te soft. Mees blijft heel leuk maar niet echt als ie 25 is... Waaa lastig. Gelukkig hebben we nog even de tijd.
Ik heb voor Mees gestemd, onze jongste heet ook zo. Vind het trouwens meer een lieve naam, dan een stoere. Siem vonden wij ook leuk, maar voor ons viel hij in combinatie met Sam af.
Ties! Maar ik ben bevooroordeeld We hebben iig dezelfde smaak want destijds hadden wij al die vier namen ook op ons lijstje. Ga je niet voor Ties dan zou ik voor Sep of Siem gaan. Mees vind ik de minst leuke naam.
Thanks voor alle meningen Springt niet echt 1 naam uit door de poll. Sep is en blijft onze nr 1. En ook al wordt het een september baby, dan is dat maar zo. Zullen vast meningen over zijn, maar om daar nu de naam voor te laten. Mees blijft nog even staan. Ties en Siem vallen nu af. Wat vinden jullie eventueel nog van Sjors? En wie weet een mooie tweede naam bij Sep?
Mees echt een leuke vrolijke stoere naam Sep is niet Zo mijn ding, ik vind het net lijken of de naam niet af is
Sep vind ik leuk hoor. (of Seth). evt. 2e namen bij Sep: -Sep Sebastiaan -Sep Julian/Jurian/Fabian -Sep Kian/Kilian -Sep Christiaan -Sep Quinten -Sep Valentijn -Sep Laurens -Sep Oliver -Sep Joas -Sep Ilias/Elias -Sep Timothy/Anthony -Sep Finley -Sep Ennio -Sep Maarten -Sep Jonah/Jonas/Joshua -Sep Thomas -Sep Arthur -Sep Jesper -Sep Jurre -Sep Ivar
Allemaal leuk, behalve Sep vind ik.. Ties, Siem Mess, leuk! Siem gestemd! Andere stoere ideeën en kort, Faas Stan Loek Duuk Joep Loet Jens Jelte Vins Twan Wout Noud Guus Gijs Luuk Cas Raf Tuur Ward
Sep is absoluut het leukst, goede keus! Ik zou trouwens echt geen enkele link leggen tussen Sep en september hoor, haha. Als dat je echt stoort of als je bang bent dat mensen het vreemd vinden, kun je de geboortedatum natuurlijk ook nog als '01-09-2016' op het geboortekaartje zetten