jee vanavond getest en zwanger van de 2e.. nog wel n beetje onzeker over hoe lang ik nu zwanger ben...vorige cyclus was 28 dagen...en mijn positieve ovutest was 4 december pas dus mijn ei zo 5 december dus dan zou mijn cyclus 33 dagen zijn geweest dus 5 dagen langer...waar moet ik dan vanuit gaan? van cyclus 28 dagen of 33 dagen? naja t scheelt maar 5 dagen en een echo zal de uiteindelijke uitgerekende datum wel uitwijzen...t frapante vind ik wel als ik 3 weken 6 dagen zou zijn...(5 dagen korter) dat ik 1 dag voor nod en ook nog 'savonds 2 super knal dondere strepen heb...terwijl je meestal de eerste dagen een licht streepje heb... goed om een langer verhaal kort te maken ben echt super blij!!!!
Van harte gefeliciteerd!! Super hoor! Als je ook gezellig mee wil kletsen, je bent welkom op: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180523-wie-zwanger-2e.html
Ha meiden, Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van de 2e, heb al een zoontje van ruim 2,5! Als het is zoals ik denk dat het is, ben ik 23 augustus 2010 uitgerekend! Groetjes
@hokiepokie gefeliciteerd!! dan lopen we gelijk! leuk! kom je ook meekletsen op het forum van ingeltje?