Oeh dingetje2 ja is echt super erg he kheb 13januari afspraak bij de verloskundige maar ga er nu al vanuit dat red ik nie heel erg negatief maarja we zie wel hoe het allemaal loopt hoop dat het bij jou allemaal perfect verloopt en andere meiden dank julliewel
ik heb precies het zelfde mee gemaakt.... VMK En nu kort daarna ben ik weer zwanger! Wist niet dat het zo snel kon gaan.... Ga morgen pas naar de dokter, ben pas een maand.... Bij elk dingetje wat ik denk te voelen ga ik gelijk naar de wc, om te kijken of ik geen MK heb gehad... Een hele zenuwachtige tijd... Ik snap het heel goed... Hoop voor ons beide, dat we volgend jaar die kleine in ons handen kunnen houden.... Sucses & Tot Schrijfs nadika
van harte meid, kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor na je vmk... ik duim voor je dat je straks ene prachtig kindje in je armen mag houden!!
Dankjullie wel ik ren ook voor ales naar de toillet en kan het nog steeds niet gelove.... echt hoop zo dat ons wondertje goed vast blijft houden en ons niet loslaat... ik heb hem/haar hopelijk goed vast
Van harte gefeliciteerd!!!!Enne..ik begrijp je gevoel maar al te goed, eerste ronde dat we er terug voor mochten gaan na mk/curretage terug zwanger!! Ben zo blij dat het zo snel terug raak is(daarvoor 9 maanden moeten proberen) maar het brengt enorm veel onzekerheid/angst met zich mee! Hier ook zo een broekloerder! Ik duim voor ons allebei! xx