Ik haal m zo wel weer weg. Wat ik me afvraag, hij is nog best wel gevoelig en ligt echt op de huid zeg maar.. Is dat normaal? Hij moet natuurlijk nog genezen maar had niet gedacht dat het nu nog licht pijnlijk zou zijn. De kinderen willen er steeds aanzitten dus dat is ook niet handig.
dat dacht ik ook! Mooi! Ik wil ook al meer dan tien jaar een tatoo op mijn pols laten zetten. Tot nu toe nog niet gedurfd
Sprinxsummer, ik heb idd zalf meegekregen en daar smeer ik ook netjes mee in. Pixiehollow, dat had ik dus ook maar was het zo zat dat ik niet durfde.. Heb vandaag gezocht naar een mooi ontwerp voor op mijn schouderblad dus dat zegt genoeg denk ik
Het is normaal dat het nog gevoelig is, behandel het als een wond en laat je kinderen er niet aan zitten! Je moet er zelf trouwens ook niet te veel aanzitten, alleen met een zachte zeep wassen 2x daags en goed insmeren. Wanneer het gaat genezen krijg je korstjes, daar moet je ook vooral niet aan gaan krabben/pulken! Hoe beter je nu voor je tattoo zorgt, hoe mooier hij geneest!
Ik kom er ook echt niet aan, alleen om te wassen. Mijn oudste weet dat hij er vanaf moet blijven, mijn jongste snapt dat niet of wil het niet snappen.. Tevka, dat heb ik ook gelezen. Maar ik heb zalf meegekregen en daar houd ik het maar bij.. Wil bijv niet de garantie verspillen door tegen de voorschriften in te gaan.
Moo!!, tenminste een tattoo die je kunt lezen. Sommige mensen laten tekst zetten in een onleesbaar font. Zo zonde... En ja de tekst moet ik ook af en toe aan herinnerd worden. Dus goed gedaan!
ik dacht dat een kindje had leren staan, maar die van de kerstboom vind ik ook goed hahaha anders even een verbandje erover zodat de jongste er niet aan gaat zitten.
Dit zeker niet doen! Hij moet kunnen luchten. Je moet het zien als een schaafwond en dat is inderdaad nog wel wat gevoelig dan. Ik zag bepanthen voorbij komen. Dat is wat ik ook gebruik voor mijn tattoo's. Ik vind het trouwens een mooi lettertype!