wie van jullie krijgen ook van jullie zorgverzekeraar een kraampakket? ik heb gisteren de mijne binnen gekregen en stond er echt van te kijken wat er allemaal in zit... allerlei spullen wat je nodig heb voor een thuisbevalling maar ook een luiertas ( hij was best wel leuk) een knuffel voor de kleine, een badcape je kan het zo gek niet opnoemen of het zit erin... omdat ik zwanger ben van een tweeling kreeg ik zelfs de navul pakket dus met een extra luiertas, knuffel en badcape.... vindt het toch wel een leuk pakket ben wel benieuwd wat jullie kregen....
Naast de verzorgingsmaterialen alleen een knuffeltje helaas, viel me wat tegen voor een van de duurste verzekeraars van Nederland.
Hier zat er alleen een knuffeltje in en het zat in een opbergbox wat je dan weer kan gebruiken..Vond het niet echt bijzonder ofzo..
Ik heb vorig jaar mn polis veranderd van extra verzorgd 2 naar 1 en nu dus alleen knuffeltje.Bij extra verzorgd 2 krijg je idd meer cadeautjes..
Bij het kraampakket zat een knuffel en toevallig heb ik gister (ja gister pas ) een welkomscadeautje voor Iman ontvangen... Een gsm met geluidjes.
Ik had er een opbergdoos omheen zitten en als extr's zaten erin: een knuffelslap en een badcape. Vond het ook niet echt bijzonder maja
Ik had er ook een opbergdoos omheen, een badcape, een knuffellap en de hele reeks verzorging van Natalis. Ik vond het wel leuk. Buiten de rest dan wat je nodig hebt.
Ik verwachtte alleen maar de medische benodigdheden (van Natalis) dus was aangenaam verrast te zien dat het Menzis pakket ook een badcape en een knuffel bevatte, plus dat het in een stevige plastic opbergdoos zat. Tis tenslotte iets anders dan de Blije doos bijv, dit pakket is samengesteld als een noodzakelijk pakket en alle extraatjes zijn mooi meegenomen.