Na lang twijfelen toch gekozen om voor een 2e kindje te gaan. We hebben bij de 1e een traumatische bevalling gehad, waarbij gelukkig wel alles goed is afgelopen. Dan wordt je maar weer eens duidelijk dat het niet allemaal vanzelf gaat. Hoe blij wij dan ook waren dat ons kindje het uiteindelijk toch heeft gehaald. Zoooooo blij zijn wij dan ook met een 2e! Hopelijk blijft ons nu de ellende gespaard, ik ga enorm genieten en hopen dat het allemaal goed komt. Je bent echt zo enorm welkom!
Gefeliciteerd en ik hoop zeker dat je een goede zwangerschap en bevalling mag hebben. Het hoeft zeker niet op dezelfde manier te gaan! Eerst nu even genieten van het nieuwe leven wat er in je groeit en praat er met de vk over hoe je het ervaart. Het zal dan nog best even op je afkomen tijdens je zwangerschap...het is niet niks om een traumatische bevalling meegemaakt te hebben! Ik ben blij dat alles goed gegaan is met je kindje!! En ik gun je een droomzwangerschap en bevalling! (die bestaan ook namelijk)
gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan en hopelijk gaat nu alles goed tijdens de bevalling! We gaan er gewoon van uit
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook zwanger momenteel van een tweede kindje. Maar wat ik vertellen wou is ik heb een goede bevalling gehad dus die bestaat echt. Geniet ervan en praat er indd met iemand over.