Jeetje wat een verhaal. Ik hoop maar dat ze dan "gewoon" weggelopen is zeg . Wij hebben ook even twijfels gehad bij onze buren. In principe blijven onze katten in de tuin, tenzij de schuttingdeur openstaat en ze dus weg kunnen. En hij was weleens bij de buren in de tuin terecht gekomen op deze manier en de buurman heeft een gruwelijke hekel aan ze. Ik heb ook even gedacht dat ie hem misschien wel ergens in zn tuin had begraven ofzo. Zeker omdat in die tijd ineens heel veel katten in de buurt verdwenen en hij zijn tuin aan het opknappen was hehe. Oh ja, het was geen 'complete' kater meer haha. Hij is netjes gecastreerd
@mommy2be": Inderdaad wat een verhaal zeg. dat blijft vast altijd een zere plek. hoop echt niet dat die vrouw iets heeft gedaan. maarja ze zei wel.. ik heb haar verstopt :S Gek mens letterlijk
Dank je wel dames. Ja ik vond het echt erg. Sommige mensen begrijpen dat niet (jullie neem ik aan van wel), maar je mist zo'n beestje echt en geeft er ook oprecht om. We hadden daarvoor ook nog een klein poesje, zo'n schatje was dat. Die hadden we overgenomen van een nestje van de buren. Die lag ineens stijf in de tuin, met een blauw tongetje. Ben ergens wel blij dat we haar in de tuin gevonden hebben, anders blijf je je ook maar afvragen waar ze is gebleven. Overigens zijn al onze katten (mijn ouders hebben er nu 4) voorzien van een bandje met adres, en gechipt. Dus je zou toch denken.
Maar voor jou ben ik in ieder geval echt heel erg blij! Ik kan me je vreugde voorstellen! En sorry haha dat ik jouw blijdschapstopic zo'n ander sfeertje geef.
Welnee joh!!! Ik kan me dat zo goed voorstellen inderdaad. Je geeft ook ontzettend veel om zo'n diertje en je wil dat het goed met hem/haar gaat. En als je dan NIKS weet, dat is zo stressvol. Ik ben er heel wat nachten uitgegaan om toch weer te gaan zoeken in de hoop dat ik hem in de stilte van de nacht wél zou vinden. Dus meid, geen verontschuldigingen...ik vind het gewoon heel vervelend en naar voor je!
ow super meid!! begrijp zo wat je voeld! onze kater was maar een paar dagen weg maar toen ie terug was kon ik wel janken je gaat je zo hechten aan je beessies
Allemaal superbedankt voor jullie lieve berichtjes Daar word ik ook weer helemaal blij van hihi. Hij ligt nu lekker bij me op schoot. Heerlijk....
oh heeeeerlijk joh!! opluchting dan he! die van ons is ook een keer 2 dagen weg geweest.. in de winter , dik pak sneeuw. en toen op een avond ging ik naar bed, huilend want was erg verdrietig en ik doe ons dakraam dicht en roep nog 1 keer (automatisme) zie ik hem ergens van een dak afglijden en 1 minuut later stond ie voor de deur... PFFFFFFFFFFF wat was ik blij
Ik vind het helemaal niet saai vind het een mooi verhaal. was het mijn verhaal maar maar die eindigd toch wel heel anders helaas veel knuffel plezier met je kater maar we missen wel een foto hoor
wat ontzettend fijn!!! Ik leef gewoon helemaal met je mee. Onze kater is een keer een kleine week weggeweest (ws om jeweetwelwat te doen, tenminste dat had-ie gewild. Wist hij veel dat zijn zaakje zijn zaakje niet meer was. ) en ik zat echt vreselijk in de piepzak! Wat heb ik gehuild van blijdschap toen hij weer heeeeel hard miauwend voor de deur stond!! blijf hem maar lekker vertroetelen, en hopenlijk vindt hij straks z'n broertje ook weer lief!
Ohh wat fijn zeg, die angst/onzekerheid waar hij was en oh hij nog leefde lijkt me echt vreselijk! Gelukkig is hij gezond en wel weer helemaal voor jullie!