Bring my Angel back to me Ik vind dit erg voor de vrouw in kwestie, vandaar dat ik het hier even post, moest er iemand tips weten en natuurlijk, hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat het word teruggevonden. Het laatste nieuws dat is binnengekomen is hetvolgende: Iemand heeft op TL een blonde Nederlandse jongen van 1.90m met Nike Air Max aan horen zeggen dat hij een ketting met een zilveren engeltje had gevonden. Korte info: Zondag 24/7 verloor ik op TOMORROWLAND of onderweg naar een zilveren halsketting met zilveren engel. De engel was van mijn overleden mama en ik droeg hem elke dag. Mijn moeder is heel plots overleden en met deze engel had ik het gevoel dat ze altijd bij me was. Ik vind het dan ook verschrikkelijk dat ik hem kwijtgeraakt ben... Het is zoeken naar een speld in een hooiberg en hopen op een mirakel, maar ik zou de gelukkigste vrouw ter wereld zijn als ik mijn engel moest terugvinden. De vinder krijgt uiteraard een mooie beloning en mijn eeuwige dank! Please spread the word en kopieer het op je FBpagina... Alle kleine beetjes kunnen helpen... Heel erg bedankt!!! Liefs x Hier de link naar een kort interview: Juweel kwijt na Tomorrowland | atv Zoals eerder gezegd, alle tips zijn welkom!
Hoop dat je hem snel terug krijgt meis is toch emotionele waarde voor je succes met je zoektocht en dat de vinder hem snel terug geeft