uhhh ben er over het algemeen iets minder mee bezig maar door deze stomme lange cylcus ben ik er even veel mee bezig als bij de eerste... Het is ook voor de aller aller laatste keer (als alles net zoals bij de andere goed gaat) Ik vind het nu veel minder erg ongi te worden als de eerste keer, moet natuurlijk geen jaren duren maar het heeft wel iets als je begrijpt wat ik bedoel...
Mijn meiden zijn 3,5 en 1,5..... Dus ik wil wel volgend jaar graag zwanger worden anders is het leeftijdsverschil te groot. Ja ik denk dat ik er gewoon weer net zoveel mee bezig ga zijn als de eerste 2 keer hahahaha....
hihi... Hier moet de jongste nog 1 worden...Toen mijn oudste 1,5 jaar was gingen we voor een 2e.. Nu gingen we er bij 9 maanden alvoor...
oh lekker vroeg zeg... Hier was de oudste 1,5 toen we voor de tweede gingen idd.....nee nu wil ik iets meer ruimte. Zou niet weten hoe ik het moest gaan doen met 3 kleine kids hahahaha....de oudste gaat dit jaar voor het eerst naar school en dan zou ik niet weten hoe ik haar op school moest krijgen met 2 kleine kinderen? Is toch weer fijn als de jongste zelfstandiger is...
ja ben helemaal blij...nu kan ik me de komend tijd gaan bezighouden om weer lekker te speuren op internet ..... en weer die spanning van sex voor een baby ...testen....aaaah zo leuk! De laatste keer...hahah want hij vermelde wel even dat een vierde er echt niet kwam hahahaha..maar vindt drie ook wel druk genoeg hoor...
Hallo Cindy, Ik begrijp je helemaal. Ook wij gaan voor ons 3e kindje. Nu heb ik al 2 grotere kids van 7 en 10 jaar oud. En ook nog eens een jongen en een meisje !!!. Nu zijn wij niet oud, ik ben 32 en mijn man is 35 jaar oud. In Oktober 2011 had ik zo sterk het verlangen, maar manlief wilde er nog even overna denken. Met kerst heeft hij ons allemaal verrast om ja te zeggen met Letters in een cadeautje die wel zelf in elkaar moesten zetten. Helemaal leuk voor de kids dus....! In januari zijn we ervoor gegaan,maar helaas tot op heden niet gelukt. Maar ik ga duimen voor alle mama's die voor de 3e keer een kindje willen krijgen
wat leuk mama3e, mag ik vragen of jullie kinderen het weten en zo ja, hoe hun reactie was? En ik vroeg me af hoe het is om er toch ook wat langer tussen te hebben. Hoe is jouw gevoel daarbij? Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je!
Ja als de kriebels eenmaal komen he Wel jammer dat het nog niet gelukt is....maar je bent nog lekker jong! Ik wens je succes hoor!
Mmeke, wij ervaren dat heel erg leuk tot nu toe dan. Vooral mijn dochtertje vind het helemaal super, ze is gek op vrouwen die een baby in hun dragen, en de baby's zijn natuurlijk ook helemaal te gek !! Het leuke is (vind ik) dat mijn kids nu iets heel bijzonders gaan meemaken van dichtbij als het ons gegeven is. Het trouwen hebben ze niet meegemaakt, en mijn zoon was te jong om zich nog iets van de geboorte van zijn zusje te herinneren. Nu maken ze alles van dichtbij mee en dat is echt heel bijzonder kan ik je vertellen. Onze kids weten dus ook dat we voor een 3e gaan, helaas hebben ze toen ook meegemaakt toen ik een miskraam vorige maand heb gehad met 5 weken. We vertellen het ze nu niet eerder dan dat wij het hartje hebben zien kloppen, tja en dan nog is het best een beetje eng om het ze te vertellen. Maar ik vind 12 weken zo lang voor ze...
@mama3 is ook niet leuk voor ze maar ik vertelde het ook hoor. Tenminste als ik een echo had gehad....want anders verklapt de oudste het nog hahahaha... Mij lijkt het dus ook superleuk dat de oudste het nu meer gaat meemaken! Bij de jongste was ze pas 1 jaar dus ja....nu is ze dan toch al 4...
Hoi Cindy, Hoe is het nu bij jou eigenlijk ? Ik bedoel waar zit jij in je cyclus ? Inmiddels zit ik nu op cd 21 en heb een eitje gezien van 11.5 mm doormidel van een fm. Ze denken dat mijn cyclus langer is ivm de miskraan die ik 3 weken geleden heb gehad. Afgelopen dinsdag was nog niks te zien (kleiner dan 8mm) toen was het dus cd 18, en nu dus ineens 11.5 mm en een ei van 10 mm. Heb jij hier ervaring mee ?
Hey, Nee geen ervaring hiermee helaas...nou ja helaas.... heb het gelukkig nooit nodig gehad om eitjes te moeten meten Maar uhm nu veel sex hebben lijkt mij Ik en mijn cyclus......ik slik nog de pil dus we gaan er nu nog niet gelijk voor namelijk...wanneer wel geen idee. Er is wel een leuk lopend topic met allemaal meiden die voor een derde gaan, misschien vindt je het leuker om daar mee te kletsen Maar succes hoor!!