@zeeuwsmeisje81 Ja hij is inderdaad erg duidelijk! na 10 seconde zag ik al een kruisje! wist niet wat ik zag aangezien ik nog nooit een positieve test had gezien! hahaha Maar toch konden mijn partner en ik het niet geloven! Manlief keek zelfs even na de datum van de test of die nog wel goed was hahaha. Daarna voor de zekerheid toch nog een extra test gehaald die van clear blue en toen wisten we het zeker! anhoewel ik het nu nog af en toe niet echt kan geloven hahaha. @lautje: Wij hebben het mijn moeder,zusje en oma meteen dezelfde dag verteld. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn vader weet nog niet eens dat we probeerde zwanger te worden. Ga het morgen ook aan mijn vader vertellen en mijn andere opa en oma. Ben benieuwd hoe hij zal reageren aangezien mijn vader niet zo van verassingen houd zal het best even slikken zijn voor hem haha Heb een leuk rompertje gekocht met daarop "mijn opa is mijn dikke vriend" En heb daar ook nog een mooi gedichtje bij gedaan. Mijn beste vriendin vertel ik het volgende week. En de rest over 2 weken als we het hartje hebben gehoord! @de rest van de mensen die gereageerd hebben: dankjewel allemaal erg leuk zo al die felicitaties en reacties Groetjes xxx
Hoi Wij hebben t vandaag aan mijn schoonvader verteld. Mijn moeder was er bij toen we de test deden. Groetjes en geniet er van. Voelen jullie je allemaal goed verder?
@Indiaantje Ik heb het vandaag mijn vader en opa en oma verteld! Reageerde gelukkig allemaal erg leuk! Mijn moeder/zusje/andere oma wisten het al. En voel me verder goed! gister wel misselijk geweest maar gelukkig nog niet overgegeven! Ben wel erg moe moet veel plassen en heb nog wat last van mijn borsten verder heb ik ook regelmatig krampjes (beetje ongesteld gevoel maar toch net anders) hebben jullie dit ook? Veel liefs Happygirl
Hoi, Wat goed dat ze allemaal zo reageren. Wat die krampjes betreft Yep heel herkenbaar, het is een beetje lastig te omschrijven t voelt een beetje alsof je heel nodig moet plassen ofzo en ja moe moe moe. Maar alles voor het goede doel toch Alleen nog effe wachten op de echo. Groetjes