jeeeeej!!! toch!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sita90, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Na vorige maand mijn derde miskraam te hebben gehad, nu weer zwanger!!! Zo onwerkelijk nog...
    De eerste zwangerschap was zo raak, miskraam. Daarna bijna 4 jaar moeten wachten en weer spontaan zwanger, miskraam. Daarna 4 maanden later zwanger, miskraam. En nu een maand later geheel onverwachts weer zwanger:D:D:D ik hoop dat jullie t ook zien!! Bovenste is van vanochtend en onderste van gister eind middag / begin avond. Zo spannend!!! We duimen dat dit kleintje bij ons blijft en lekker goed groeit<3<3<3<3<3

Bijgevoegde bestanden:

2. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik zie niks sorry:(

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    ik zie ook niks

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik zou mezelf pas zwanger noemen als ik een test niet uit elkaar hoef te slopen om een streepje te zien... Anders had ik hieronder wel 23 sterretjes kunnen neerzetten. :(

Sorry Sita, maar ik vind je heel voorbarig! Wat overigens niet wegneemt dat ik van harte hoop dat je testen duidelijker worden.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sluit me bij de rest aan...... vindt je wat voorbarig sorry

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik zie ook niks als ik eerlijk ben. ..

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik zie niks..
    En hoe weet je zo zeker dat het geen restje hcg is van je laatste miskraam (die is een maand geleden nu toch? heb je daarna al een witte test gehad?)

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Wow, Sorry hoor. Maar ik zie hier de streepjes heel duidelijk, de laatste is duidelijker dan die van gisteren. Vind het nogal raar dat jullie gelijk zo reageren. Ik heb hier 3 positieve testen waarbij ik niet hoef te turen. Zelfs mijn vriend is blij, die nogal afwachtend is en tuurstreepjes nooit ziet. Ik weet niet hoe jullie zulke duidelijke foto's maken, maar mij lukt het niet. Misschien dat ik het straks nog probeer. Ik heb hier streepjes voorbij zien komen die veel vager waren en die ze wel goed op de foto krijgen.. hoe? Geen idee. Ik zie de streepjes in de schaduw gewoon staan zonder moeilijk te doen.

9. sita90

sita90 Niet meer actief

En ja, ik heb intussen 2negatieve testen gehad dus dit is van een nieuwe zwangerschap. En de test is donkerder dan gister, ik heb er gister 2 gedaan en de tweede was al donkerder, en die van vandaag nog donkerder. Ik heb nu geen tijd, maar zal straks een betere foto proberen te plaatsen. Vind dit een beetje flauw. Ik roep niet zomaar dat ik zwanger ben?!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Sommige reacties zijn idd wel een beetje kort door de bocht maar ik denk dat iedereen gewoon schrikt van jouw blije reactie terwijl de meeste van ons hier niets op zien.. (Sorry ik ook niet :()
    Dus vandaar dat we je enthousiastme een beetje willen temperen in geval het niet goed zou zijn..

Hoop in ieder geval dat je testen mooi op gaan lopen nu! Maar ik zou wel voorzichtig zijn

Xxx

11. arhd

arhd Lid

28 mrt 2014
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de laatste zie ik wel wat.

Lastig foto's maken misschien op een witte ondergrond leggen

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik zie een heel licht streepje. Hoop voor je dat ze oplopen. Het is in ieder geval wel hoopgevend! Spannend!

13. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Goeie genade wat wordt hier door sommigen best wel bot gereageerd. Oef! We weten verder helemaal niets behalve een wat voor ons vage foto, hoeft niets te zeggen!

Sita, wat een voorgeschiedenis! Respect voor je optimisme! Ik had na mijn derde miskraam echt geen blijdschap meer bij een positieve test, ik bewonder dat! Ik duim HEEL hard voor je dat het nu goed raak is en dat dit beebje zal blijven plakken.

Ps: heb je een habitueel abortus onderzoek gehad? Dat ze bloedonderzoek hebben gedaan naar mogelijke oorzaken van de miskramen?

14. sita90

sita90 Niet meer actief

Foto's zijn onduidelijk ja zie ik. Maar om gelijk zo te reageren? Beetje flauw. Ik roep het niet zomaar, ook niet als ik goed moet turen.. maar dat hoef ik absoluut niet. Natuurlijk ben ik voorzichtig na 3miskramen maar ik ben blij dat het weer zo snel gelukt is.

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @sita meid het is je gegund. Na wat je al hebt meegemaakt kan ik het voorstellen. En geniet maar lekker. Hopelijk een mooie plak beeb

16. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ben het helemaal met je eens hoor!!

17. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt iig voor de lieve reacties!!!:D

18. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Oef ja.. Om heel eerlijk te zijn. Ik kan het streepje echt niet zien.. Misschien op je tweede foto heeeeel in de verte.. Ik hoop voor jou dat het echt raak is! En dat je testen de komende dagen gaan oplopen! :)
    Ikzelf zou met zoon test nog niet echt blij kunnen zijn..
    Ik blijf je volgen!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zit je nog voor NOD misschien. ? Want ik meen ook iets te zien.

Het gevaar van voor NOD testen is echter dat het nog mis kan gaan (VMK). De meeste reacties vind ik trouwens niet bot overkomen hoor. Vind degenen die daar negatief op reageren dat de reacties nogal hard zijn, juist bot overkomen!

Iedereen heeft hier het beste met jou voor. Men is gewoon een beetje bang dat je srraks weer een teleurstelling te verwerken krijgt aangezien je nogal wat voor je kiezen hebt gehad.

Nogmaals, ik zie wel wat. Maar durf je nog niet goed te feliciteren, sorry. Mag ik dat over een paar dagen doen als je donkerder test? Intussen ga ik hard duimen voor een plakbeeb!

20. sita90

sita90 Niet meer actief

Oké, ik wil de testen onder jullie neuzen drukken en zeggen KIJK!!!:p
    Ik zie t streepje van een afstand, in de schaduw, zonder licht. Duidelijk roze en duidelijk aanwezig.. alleen op de foto's niet. Het is dat ik nu in de auto zit. Ik ga straks op alle mogelijke manieren proberen een duidelijke foto te maken zodat jullie kunnen zien wat ik zie.

Op welke dag ik zit weet ik niet.. ik heb blijkbaar mijn eisprong ongeveer een week eerder gehad...

Deel Deze Pagina