Hoi Dames, Even een vraagje... Ik heb vaker ovulatie testen gebruikt en altijd is er wel een tweede testlijntje zichtbaar, vandaag een test gedaan alleen deze was echt helemaal wit Dit heb ik echt nog nooit gehad. Ik merk wel aan mijn afscheiding dat mijn eisprong eraan begint te komen, gok over paar dagen maar dacht ik test vast om het beetje in de gaten te houden. Heeft iemand dit ooit gehad? Echt raar... Nog nooit helemaal wit gehad.. Dankjewel! Groetjes
Bij mij waren de testjes altijd omo wit nadat mijn ei was gesprongen. Voor de eisprong altijd wel eens streepje erop wat steeds donkerder werd rond de eisprong. Maar t kan ook aan het testje zelf liggen. Misschien nog een testje proberen?
Ik zal morgen idd nog eens testen, Kan idd ook nog dat t al geweest is.. Dankjewel Ik had overigens wel een controlestreep dus de test zal wel goed zijn gegaan denk ik. Dankje voor jullie reacties!
Ja heb ik ook gehad, vorige maand.. Actiontest? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/503666-action-ovulatietest-faalt.html Zie hier mijn spierwitte test, terwijl een ander doosje wel werkte van action. Test zeker nog een keer, want ik wist ook dat ik goed zat en de clearblue gaf meteen een smiley!
Dankje voor je reactie, het was geen action test maar van 123 thuistest. Die heb ik eigenlijk altijd gebruikt en als ik echt dacht dat t LH piek was die van cb gebruikt omd die zo duur zijn... Maar vandaag weer getest en weer helemaal wit... Echt heel raar... Nog nooit gehad... Afscheiding is ook wat minder dus misschien zit ik er toch helemaal naast.. Groetjes
Er zijn verschillende manieren waarop LH zich opbouwt en dit kan van cyclus tot cyclus en van vrouw tot vrouw verschillen. Zo kun je steeds een iets donkerdere test hebben totdat je een knaller ziet. Dit zie je verreweg het vaakst. Iets wat minder, maar zeker wel voorkomt is dat je LH vrijwel nihil blijft tot vlák voor de eisprong en dan vanuit het niets mega piekt. Ik heb dit in 9 van de 10 cyclussen. Ik kan dan op vrijdagmiddag een spierwitte ovulatietest hebben, die dan zondagavond ineens van het scherm knalt. Dus wellicht heb je hier ook last van? Een andere verklaring is dat je oestrogeen wel heel hoog is, maar er gewoon nog niets op springen staat. Dit kan dezelfde symptomen zonder eisprong geven. Het is heel goed mogelijk dat je dan over een week ofzo alsnog een eisprong krijgt.
Dankje voor je uitgebreide reactie nana! Heel fijn! Ik blijf gewoon even doortesten want het kan idd beide zijn! Heb helaas een miskraam achter de rug, met 8,5 week hartje gestopt met kloppen. De gynacoloog zag wel al dat mijn cyclus op gang is weer dus het zal er binnenkort wel aankomen dus voorlopig gewoon even in de gaten houden T was meer omdat mijn afscheiding nu ook aan jet veranderen is maar dat kan natuurlijk ook al wat dagen voor je eisprong zijn! Groetjes! Dankjewel!
Toch raar ik heb nog steeds witte testen dus had toch eens die predictor gedaan, ik zei hiervoor cb maar is predictor, en daar gaf hij wel een streep aan..niet even donker als controle streep maar toch wel LH aanwezig, Raar van die 123thuistrst, had hier nog nooit problemen mee maar misschien dat deze reeks gewoon niet goed was...