Dank jullie welke dag ik precies zit weet ik niet... wel heb ik al vanaf dag 18 een hele hoge temperatuur (eerder niet gemeten). Ik denk dus minimaal 4 dagen daarvoor omdat hij ineens zo hoog was. Ik gok tussen dag 12 en dag 15.. 12 tot 15 dpo? Ik vermoed 15 dpo maar ik weet het niet. Iig bedankt voor de felicitaties zo onwerkelijk nog, maar het voelt super goed
Ik ga van de week zeker een digitale doen ik durf het nu nog niet.. ik wil eerst dat de streep nog donkerder is voordat ik een digitale doe. 12 dpo, kan ook haha... Bij mijn eerste miskraam testte ik pas 16 dpo licht positief, bij de 2e miskraam 10 dpo en bij de derde weet ik niet precies volgens mij 14 dpo? Er is geen touw aan vast te knopen... Ik hoop iig dat deze lekker blijft zitten bij mama<3 Bedankt voor de felicitaties enzo dames
Ja het is nu een stuk duidelijker als de vorige test, maar hoef niet te turen nu. Het is je door iedereen van harte gegund. Voorzichtig gefeliciteerd!
Heb het hele topic mee gelezen maar nog niet eerder gereageerd. Ik snap vele reacties van iedereen hier, maar soms kun je beter dingen voor je houden of het in een andere woordkeuze brengen. Niet iedereen vat de dingen op zoals je het zelf in gedachten hebt. @sita, vanaf het begin het ik het streepje al gezien en de laatste is echt al een stuk donkerder! Ik zeg gefeliciteerd hoor en hoop dat deze mag blijven plakken. Ben benieuwd wat de clearblue zegt. Ik blijf je volgen in dit topic
Dankjulliewel dames... Ik denk dat ik de digi donderdag doe, misschien eerder maar ik ben donderdag vrij dus dan kan ik er langer van genieten...
Dankjulliewel dames inderdaad, hopen dat deze nog ongeveer 8 maanden in mijn buik blijft groeien<3<3<3