Nou ik zie hem nu toch heel duidelijk hoor!! Dit gaat de goede kant op meis ! Hopelijk blijft het dit keer lekker bij je zitten en worden je testen vanaf nu elke dag nog een stukje duidelijker. Ik ga duimen!!
dankjulliewel Ik denk dat ik morgen ga bellen voor een eerste echo, en na een goede echo bel ik mvm.. spannend
Op je laatste foto zie ik echt een streep! Dus gefeliciteerd! bij de eerste twee foto's kon ik het echt niet zien! En wil natuurlijk eerlijk zijn! Hoop dat dit kleintje bij je blijft!
Dankjulliewel Ik ben een goede tuurder, ik zie ze op de eerste 2 foto's zo op de mobiel wel.. maar goed kijken. Maar dat doet er niet meer toe IK BEN ZWANGER
Oh meid wat fijn dat de streepjes donkerder worden! Zal vast een opluchting zijn, al heb je natuurlijk nooit zekerheid. Gefeliciteerd!!
Deze test ziet er beter uit! Een voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat nu wel alles goed blijft gaan, succes!
Gefeliciteerd meid! Deze zijn ook veel duidelijker dan die je even terug had ( we hebben elkaar tijdje gevolgd, als je dat nog weet ). Dus dat lijkt me al een goed teken! Hoop dat je snel een echo krijgt....