Mijn kleine van 2 moet altijd plassen tijdens het douche en als de kleine in bad zit... Ben hopelijk niet de enige?
Ik moet ook altijd plassen van water, alhoewel ik het nu toch wel op kan houden gelukkig Douchen lijkt me prima maar in bad is echt een no go!
Ik heb dt ook, ook al ga ik naar de wc oor ik ga douchen.. Ik neem de moeite niet meer en plas dus lekker onder de douche
Joh lekker boeiend... Laat ts lekker... Toen ik las obsessie dacht ik dt ze al 10 onderwerpen had gemaakt.. Bleken er maar 2 te zijn... Poeh wat een obsessie zeg...
Waarschijnlijk toeval dat ze 2x een topic opent over plassen?! Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken toch Mijn dochtertjes plassen ook wel eens onder de douche. De jongste is nog niet zindelijk dus die snapt het nog niet helemaal en de oudste laat ik niet in dr blootje helemaal naar beneden lopen als ze onder de douche staat er ze moet plassen. Lekker laten lopen,het spoelt toch weg en tja,onder de douche sta je om schoon te worden dus dan gewoon wat extra zeep Niks mis mee dus
Ik had het idee al bij het eerste topic, maar nu weet ik het zeker.. Ts stelt deze vragen met een andere reden dan "gewoon" ervaringen uitwisselen. Obsessie?
Het is puur toeval dat het 2 keer over plassen gaat zal voortaan wel een maand wachten als ik 2 bijna dezelfde onderwerpen heb