Hey meiden, JJJJEEEEEEEEEEEHHHHHHH! Ik ben zo blij me hier weer te melden. Ik heb een miskraam gehad met ruim 12 weken ,door zeer hevig bloedverlies ben ik 26 sept snachts met spoed gecurreteerd. Ben echt SUPER blij maar ook bij gaan er beelden van de mk door me heen, ook ben ik bang, maar ondanks dat ga ik met volle teugen genieten. Ik wil alle meiden bedanken voor de altijd lieve berichtjes. Ik blijf jullie volgen. En hoop dat het snel raak zal zijn. Heel veel liefs Sancho
Gefeliciteerd Sancho! Kan me je onzekerheid voorstellen, maar probeer toch lekker te genieten met je vriend/man!
he sjans morgen jarig toch? lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloria hieperdepiep hoera hieperdepiep hoera hieperdepiep HOERA ! en je eerste kado is al gegeven gefeliciteerd ! liefs irisje
hallo sancho, het hele verhaal van je mk heb ik gevolgd in september, had toen zelf net een miskraam achter de rug en ben erg blij voor je dat je nu weer zwanger mag zijn! probeer er ondanks de angst toch erg van te genieten meid! gefeliciteerd! heel veel liefs bianca
Van harte! Ook ik had 26 september een miskraam, niet met een spoedcurretage enook pas 6 weken. Nu is het wederom erg spannend want dezelfde termijn komt eraan. Het bvoelt nu echter gewoon goed! Ik nhoop bij jou ook en vergeet vooral niet ook te genieten ondanks de bezorgdheid! liefs
Geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd hoor en alles verloopt vast wel goed. Geniet ervan. groetjes, Vicky