Whaaaa Sancho, wat gaaf voor jou, wat zal je blij zijn! Toch lekker gaan genieten nu he, het komt nu vast goed! Liefs, Bortsatofan
Sancho, Van harte gefeliciteerd. Ik weet sinds vandaag dat ik weer zwanger ben. Heb in september een miskraam gehad en ben gecuretteerd. Kan me je onzekerheid goed voorstellen. Wil toch echt zoveel mogelijk genieten. Gun je een hele fijne zwangerschap!
Hey Sancho, Nogmaal van harte gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat er beelden van de miskraam door je heen schieten. Dat hoort erbij, moet je maar denken. De kans dat het dit keer goed gaat is zo groot! Heel veel plezier toegewenst! En ik hoop dat je ondanks je onzekerheid toch een beetje kan genieten. Wel heel erg leuk dat je gelijk opgaat met Irisje. Jullie hebben vast veel steun aan elkaar wanneer je je onzeker voelt, maar kunnen ook de leuke dingen delen. Geniet ervan! Marla
Hoi hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap en alle goeds voor de toekomst. Geniet er maar lekker van ! Liefs, Bibu !
super gefeliciteerd ! en probeer te genieten ik weet t het is moelijk maar probeer positief te denken veel liefs mieke