Hoi, Ik heb een vraagje. Mijn zoontje is bijna uit zijn de reiswieg van de kinderwagen gegroeit. Dus waren we net aan het kijken naar de buggy inzet. Maar nu vraag ik mij af hoe je hem vast kan zetten op zijn platst. Wij krijgen het niet goed voor elkaar. Je kan hem wel helemaal plat duwen, maar zo blijft hij niet staan. Zijn er misschien ervaren mutsy gebruikers die weten hoe dit werkt? Alvast bedankt! Groetjes Mariska
Als het goed is, inderdaad plat drukken en dan hoor je klik, klik (gaan die soort schuifjes opzij) en dan zit hij vast. Als hij niet goed zit, zie je een stukje rood bij die schuifjes en als hij vast zit, zie je helemaal niets. Het valt hier wel mee met hoe hard je moet drukken.
Denk dat ze bedoelt hoe je de zitting vast zet (zittend of liggend). Ik vond dit ook niet echt goed blijven zitten. Er zit een soort draaiknop aan de zijkant waarmee je de diepte van de zitting in kan stellen.
Hoi, dank je wel voor je reactie! Ik hoor idd wel klik, klik, maar dat rode zie ik alleen wanneer ik de buggy inzet op het onderstel klik. Mij gaat het alleen om de zitting helemaal plat te krijgen. Maar misschien is hij al op zijn platst. In ieder geval heb ik vandaag besloten het nog maar even uit te stellen om in de buggy te gaan. Mijn zoontje heeft nog maar heel weinig ruimte in zijn reiswieg, maar in die buggy is hij nog zo klein! Volgens het CB mocht hij al wel in de buggy, als hij maar plat genoeg kan. Ik hoop dat ik het zo nog een week of twee kan rekken. Groetjes Mariska
Oke, als je de inzet o hebt dat je kindje naar je kijkt, dan zit aan de linkerkant z een indrukknop ter hoogte van de kap zeg maar., als je die indrukt dan kun je de leuning naar beneden doen, of in een tussenstand. Hij kan niet helemaal plat, maar wel een heel eind hoor! En aan de onderkant bij de zitting zitten 2 knopjes links rechts met small en large, daarmee kun je dus instellen of er een klein of groter kind in zit. Succes!
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik denk gewoon dat ik ervan uit ging dat de buggy nog wat platter kon. Dat kan dus blijkbaar niet. Maar dan zal het zo ook wel goed komen! Groetjes Mariska
De rugleunign kan nagenoeg helemaal plat. Ik doe altijd met mijn rechterhand de bovenkant van de rugleuning vastpakken en deze naar boven trekken of naar beneden duwen. En dan druk ik TEGELIJK met mijn linkerhand op de knop die links zit. (ik weet dat dat niet hoeft als je hem omhoog doet, maarja je verstelt ook weleens als je kindje erin ligt.....
Juist wel dat doe je goed. Ook als je de rugleuning omhoog haalt dan moet je ook die knop gebruiken. In die knop zit namelijk een tandwiel en als je hem omhoog trekt zonder de knop in te drukken hebben je kans dat het tandwiel afbreekt.
hoi, weet niet of je de rugleuning probeer plat te krijgen met d ekap erop? zorg dan dat de vlap van de kap niet achter de rugleuning blijft hangen, want dan kan je blijven duwen maar plat komt hij niet... dit hebben wij regelmatig gehad namelijk... wij waren met krap 4 mnd al over, Teun past bijna niet meer en we gingen op vakantie dus plaats gebrek.... succes ermee en als je er niet uitkomt gewoon ff een babyzaak binnen stappen en nog een keertje vragen voor uitleg.....