@LoisJoanna die slapeloze nachten ken ik ook ja. Weet 's nachts niet goed hoe ik moet gaan liggen en in slaap komen is ook een ramp. Daardoor overdag ook kei moe. En idd ook nog steeds misselijk
hier ook moeilijk slapen s'nachts veel opstaan voor toilet, nu al en ook geen fijne positie om te liggen omdat ik normaal op mijn buik slaap zo meteen eindelijk mijn eerste echo spannend
hey meiden ik ga afscheid nemen , echo was niet goed, hartje klopte niet en kindje had een chromosoom afwijking veel succes nog allemaal
Ook ik ga de groep verlaten. Helaas weer een mk gehad Heel veel sterkte @DaisyVA Alle andere meiden, ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap en een hele gezonde baby toe.
Wat verdrietig om te lezen dat het bij een aantal van jullie niet goed is gegaan heel veel sterkte! Ben zelf een tijdje offline geweest, echt extreem vermoeid en ik slaap slecht verder nog geen misselijkheid te bekennen (klopt het af), wel veel last van duizeligheid door lage bloeddruk, maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook al. Afgelopen donderdag heb ik mijn eerste echo gehad en die was gelukkig helemaal goed het was zo mooi om het hartje te zien kloppen! Volgens die echo zou ik vandaag precies 9 weken zijn, 20 juni heb ik de termijnecho, dus daarna pas ik mijn banner definitief aan. Hoe gaat het met jullie? Veel last van klachten?
Wat een mooie echo zeg!! Ik heb veel last van misselijkheid en vermoeidheid. Hopelijk is dat snel over Bleh Klop het inderdaad maar even goed af Haha!
Bij mij word de misselijkheid intussen gelukkig echt minder, 's ochtends en 's avonds af en toe nog. Nu wel vaker hoofdpijn en vaker duizelig.
Jeetje wat vervelend om te horen dat het bij een aantal toch niet goed is gegaan Sterkte hiermee! Vorige week vrijdag een 2de echo met 7.5 weken gehad, het zal er allemaal goed uit en een kloppend hartje te zien heel bijzonder! Blijf het toch heel spannend vinden en hoop dat het goed blijft gaan. En ook ik heb veel last van misselijkheid (gehele dag door), last van mn buik (soort ongesteldheidsgevoel) en heel moe. Ze zeggen dat het erbij hoort maar dat maakt het helaas niet minder vervelend. Hoop voor iedereen dat alle volgende echo's en de zwangerschappen goed verlopen!
Hoop voor jullie dat de misselijkheid over een aantal weken voorbij is. Ik vind de vermoeidheid al erg, laat staan in combinatie met misselijkheid en overgeven Ik heb 20 juni de termijnecho, vind het toch wel weer spannend, maar wel heel leuk