Stiekem wel een beetje jaloers hoor Hier nog twee weken wachten. Maar mooi dat er bij je op de echo wat te zien was.
Spannend en wat leuk! De eerste dag van mijn laatste menstruatie was ook 12 maart! Ik heb de 19e pas een echo, ook zo benieuwd!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Sporten jullie voor dat jullie zwanger werden? En willen jullie dat blijven doen of willen jullie vroeg tijdig stoppen? En als je sport welke sport doen jullie dan?
Ik deed fitness, al moet ik zeggen dat ik de laatste paar weken niet meer ben geweest omdat wij ipv naar de sportschool buiten gingen snelwandelen. Met dit weer vind ik dat toch lekkerder en ja dat blijf ik gewoon doen tot mijn lichaam het niet meer trekt, wellicht mijn bekken straks niet meer of dat ik savonds gewoon te moe ben.
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel gelukt is! Hier uitgerekend eind december. Maar wie weet wordt het ook wel een januarikindje
Leuk om te lezen. Ik doe zelf aan hardlopen ongeveer 3x per week. En daarnaast rij ik nog paard. Toen ik zwanger was van onze zoon stopte ik er vrij vroeg mee. Ik hoop het nu wat langer vol te houden.
Lijkt mij ook wel heel speciaal ja haha. Goed begin van 2018 toch Ik ben net gebeld door de verloskundige 24 mei de eerste echo. En 6 juni de 2e echo Word het al gelijk weer een stuk echter.
@malih ja het is nu nog zo onwerkelijk he. Ik heb de vk nog niet gebeld. Ik wacht nog even 2 weken ofzo. Heb eerder 2 miskramen gehad en gingen allebei rond 6 weken mis. Dus ik wacht eerst nog even af of het blijft plakken
@JoyNoa Wij hebben hiervoor eerst ons zoontje gekregen (oktober 2014) En oktober 2016 waren we zwanger maar dat werd ook een miskraam. Het is toen gestopt met groeien bij 5 weken en 2 dagen. Maar we hadden pas een echo bij 7.5 weken. Toen meerder echo's gehad om zeker te zijn dat t echt gestopt was met groeien. Uit eindelijk kreeg ik bij 10 weken pas een miskraam nadat het is opgewekt. Van uit zich zelf kwam het niet los. Daarom krijgen we nu 2 echo's Ik heb uit eindelijk 5 weken rond gelopen met een niet leven vruchtje. Hopelijk dat het dit keer natuurlijk wel goed gaat. Maar anders weet ik t liever zo snel mogelijk :-O
Ja dat snap ik dan wel. Bij mij begon het beide keren gewoon met bloedverlies. Het is bij mij steeds om en om gegaan. Allereerste zwangerschap werd een mk bij 6 wkn, toen mijn zoontje, daarna weer zwanger maar toen kwamen we er pas na de 20 weken echo achter dat het mis was, daarna zwanger van m'n tweede zoontje, daarna weer mk gehad bij 6 wkn, daarna zwanger van m'n derde zoontje. Dus ja... nu zit ik eigenlijk weer bij de keer dat het mis zou moeten gaan, maar ik heb er nu wel een goed gevoel over... dus ben benieuwd
Hoi meiden, Allereerst gefeliciteerd allemaal! Ik kom hier ook meekletsen! Vandaag 4.1 weken zwanger. Zo pril nog! In september en februari heb ik een miskraam gehad. Ik hoop zo dat deze zwangerschap wel goed blijft gaan! Ik kan totaal nog niet genieten. Zelfs de positieve test deed me niet meer zoveel... Zo stom.. Ik ben blij als die 12 weken om zijn! Dan pas heb ik "rust".
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat verdrietig dat je al twee miskramen hebt gehad. Rond welk termijn ongeveer? Ik duim voor een plakkertje! Dit is trouwens de bevallingslijst: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-16-t-m-31-januari-2018.655391/
Bij de eerste miskraam met 7.4 weken (de dag na de goede echo waarop we het hartje zagen kloppen) Ik had smorgens bij het opstaan ineens lage rugpijn. Smiddags kreeg ik er buikpijn bij... Was toen op de bank gaan liggen een paar uur en toen ik wilde gaan zitten kwam het eruit.. De tweede miskraam was niet verder gegroeid dan 6.2 weken. Dat zagen we op de echo met 7 weken. Tot 10 weken heb ik toen gewacht of de miskraam nog vanzelf op gang zou komen. Daarna pillen ingebracht om de miskraam op te wekken. Heb toen bijna 6 weken bloedverlies gehad! Wat een ramp was dat.. Nu de tweede ronde na de laatste miskraam weer zwanger! Ik hoop echt zoooo dat het nu wel goed blijft gaan! Anders word ik gek denk ik..
Gefeliciteerd! Wat speciaal is dat hè om meteen de 1e ronde zwanger te zijn! Ik ben er in februari achter gekomen dat ik ook direct na de 1e keer zwanger ben geraakt op wintersport.
Gefeliciteerd allemaal dames! Ik ook zwanger! Gister een mooie duidelijke streep voor dit vroege termijn 3 weken en 4 dagen. Heel pril en spannend, zeker omdat ik vorige maand 13 april een vroege miskraam heb gehad met 5,5 weken. Ik kan niet wachten tot ik de 12 weken voorbij ben. Mijn duimen draaien overuren voor ons allemaal, dat we lekkere plak beebjes hebben!