Ik heb ook last van veel dorst en ook al van mijn darmen. Hoop komende week een pret echo te kunnen doen om wat onzekerheid weg te nemen.. ik kan niet alle namen onthouden nog maar zal mijn best doen. Bij de vk heb ik de 8ste juni de eerste echo. Is er ook een lijstje?
Een pret echo? Zo vroeg al? Lijkt me dat je dan eigenlijk nog niks ziet. Ik ken de onzekerheid wel, maar heb me er echt sinds eergisteren bij neer gelegd. Mooie duidelijke testen dus het is goed zo. Meis probeer je niet zo onzeker te voelen. Het gaat wel goed komen. En misschien qrew om te benoemen, maar zo denk ik maar als het uiteindelijk nog mis zou gaan, dan is er waarschijnlijk ook iets niet oké met de baby. Je lichaam stoot het dan niet voor niets af. Maar goed daar gaan we niet aan denken we gaan gewoon positief denken
Bij 5+3 zou je het hartje al kunnen zien kloppen en ik ben nu zo onzeker dat ik non stop stress. Ik weet dat het vroeg is maar bij ons 1e kindje hebben we ook met 5 week en paar dagen al een medische echo gehad (zwanger geraakt door hormonen spuiten) en dat gaf zoveel rust.. deze zwangerschap loopt zo anders dat ik erg onzeker ben. Ik geloof ook dat als het misgaat dat het met een reden is maar ik kan niet nog 4 weken afwachten om zekerheid te hebben. Of het nieuws nou positief of negatief is dus vandaar.. Zijn jullie gestopt met testen na de 1e positieve test of door gegaan?
Jullie zouden je kunnen aansluiten bij de bevallingslijst 1-15 jan (of 16-31) in het bevallingslijstplekje Lijst+ onderzoeksdata wordt er ook bijgehouden
Wil je ook op de lijst, klik dan op reageer en dan even deze lijst bijwerken. uitgerekend week 1 Helena11, uitgerekend rond 1 januari. Lovepoison, uitgerekend rond 3 januari. Inkie86, uitgerekend rond 2 januari. Pip030, uitgerekend rond 4 januari. Woezeltje1, uitgerekend rond 5 januari. DaisyVa, uitgerekend rond 7 januari. Loisjoanna, uitgerekend rond 7 januari. uitgerekend week 2 Esila, uitgerekend rond 10 januari. Minnie1989, uitgerekend rond 12 januari. jk84, uitgerekend rond 12 januari. Jhann316, uitgerekend rond 12 januari. Asheyrachel, uitgerekend rond 12 januari. uitgerekend week 3 JoyNoa, uitgerekend rond 16 januari. Malih, uitgerekend rond 16 januari. M_L_M, uitgerekend rond 17 januari. MJ89, uitgerekend rond 18 januari. Hanneke1986, uitgerekend rond 19 januari. uitgerekend week 4 Aantal zwangeren : 17
even een overzichtslijstje gemaakt, mocht ik iemand zijn vergeten en je wilt erbij, even bijwerken. verder is er idd een uitgerekend topic, maar dacht het is ook hier wel leuk om te kijken wie wanneer er is uitgerekend of nja rond
Leuk idd een lijstje Welkom nieuwe zwangeren! Hier nog niet de verloskundige durven bellen voor een afspraak☺️ Zal ik aankomde week toch maar is gaan doen
Haha ik vond het ook lastig om gelijk de Fertiliteits kliniek te bellen voor de echo, echter was dat de opdracht zodra ik niet ongesteld was en een test in handen had moest ik bellen. Echo werd gelijk ingepland
Gefeliciteerd allemaal meiden, ook meld ik me graag bij jullie aan !! Uitgerende datum volgends het internet 18 Januari. 30 Mei de eerste echo..... zooooo spannend en zoo aan het duimen dat alles goed gaat!!
Spannend Ilsje! En natuurlijk gefeliciteerd! Je hebt zo te zien ook al eea achter de rug. Hopelijk blijft ie lekker zitten
Jaa zeker spannend, ja zeker weten het zou fijn zijn als het nu goed blijft gaan allemaal! maar goed dat heeft iedereen natuurlijk
Gefeliciteerd lisjeee Ik heb ook een afspraak staan voor de echo en de intake Mag ook 30 mei komen super spannend allemaal weer
Welkom voor alle nieuwe zwangeren! Ik ben even een tijdje offline geweest. Ben al twee weken flink verkouden, vooral 's nachts hoest ik de longen uit mijn lijf hierdoor slaap ik bijna niet.. ik ben daardoor momenteel echt niet te genieten. Wat fijn om te lezen dat veel van jullie binnenkort al een echo hebben, ik heb 08/06 mijn eerste (pret)echo, anders zou ik moeten wachten tot ik 10 weken zwanger ben en dat gaat me niet lukken haha
Hoi, gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me aansluiten. Volgens de berekeningen ben ik rond 7-1 uitgerekend. Ook de 30e onze eerste echo. Erg spannend na onze eerste Icsi-d behandeling☺️ Succes allemaal nog met het wachten op de echo