aaahhh neee meis meen je niet .... Dit is ook mijn grootste nachtmerrie!! Hele dikke knuffel van hier ......
@Ashleyrachel hoe zet ik mezelf er tussen meis? Haha ik wil er ook graag tussen uitgerekend rond 20 januari
Wil je ook op de lijst, klik dan op reageer en dan even deze lijst bijwerken. uitgerekend week 1 Helena11, uitgerekend rond 1 januari. Lovepoison, uitgerekend rond 3 januari. Inkie86, uitgerekend rond 2 januari. Pip030, uitgerekend rond 4 januari. Woezeltje1, uitgerekend rond 5 januari. DaisyVa, uitgerekend rond 7 januari. Loisjoanna, uitgerekend rond 7 januari. uitgerekend week 2 Esila, uitgerekend rond 10 januari. Minnie1989, uitgerekend rond 12 januari. jk84, uitgerekend rond 12 januari. Jhann316, uitgerekend rond 12 januari. Asheyrachel, uitgerekend rond 12 januari. uitgerekend week 3 JoyNoa, uitgerekend rond 16 januari. Malih, uitgerekend rond 16 januari. M_L_M, uitgerekend rond 17 januari. MJ89, uitgerekend rond 18 januari. Hanneke1986, uitgerekend rond 19 januari. Loraintje, uitgerekend rond 20 januari. uitgerekend week 4 Aantal zwangeren : 18
Wil je ook op de lijst, klik dan op reageer en dan even deze lijst bijwerken. uitgerekend week 1 Helena11, uitgerekend rond 1 januari. Lovepoison, uitgerekend rond 3 januari. Inkie86, uitgerekend rond 2 januari. Pip030, uitgerekend rond 4 januari. Woezeltje1, uitgerekend rond 5 januari. DaisyVa, uitgerekend rond 7 januari. Loisjoanna, uitgerekend rond 7 januari. Ilse1207, uitgerekend rond 7 januari. uitgerekend week 2 Esila, uitgerekend rond 10 januari. Minnie1989, uitgerekend rond 12 januari. jk84, uitgerekend rond 12 januari. Jhann316, uitgerekend rond 12 januari. Asheyrachel, uitgerekend rond 12 januari. uitgerekend week 3 JoyNoa, uitgerekend rond 16 januari. Malih, uitgerekend rond 16 januari. M_L_M, uitgerekend rond 17 januari. MJ89, uitgerekend rond 18 januari. Hanneke1986, uitgerekend rond 19 januari. Loraintje, uitgerekend rond 20 januari. uitgerekend week 4 Aantal zwangeren : 19
Mj89, heel veel sterkte! Je voelde al een beetje aan dat het niet goed zat hé? Ik had ook zo'n voorgevoel vanaf de positieve test bij mijn miskramen.. Heel erg balen .. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken!
Ik heb bloedgeprikt en het HCG is maar 36. Dokter zei dat ik uit kan gaan van een miskraam. Laag hcg in combinatie met een bloeding ziet er niet goed uit.
Lief van jullie. Ik heb er ''vrede'' mee. Is niet voor niets misgegaan denk ik. Hopen dat ik snel weer (blijvend) zwanger mag zijn. Jullie wens ik een mooie zwangerschap dames!
Dames van harte gefeliciteerd!! @Mj89 wat ontzettend rot voor je heel veel sterkte!! Jeej ik mag me ook aanmelden hihi. Vandaag 5 weken en 4 dagen. Ik heb 29 mei mijn eerste echo in het umc utrecht.. Daarna op 13 juni bij de verloskundige in mijn eigen woonplaats ik verlies af en toe wat bruine afscheiding dus ik was eerst redelijk in paniek. Nu word ik iets rustiger en probeer ik er op te vertrouwen dat het goed gaat ik ben tussen 4-12 januari uitgerekend. Mijn eerste cyclus dag was 4 april, maar mijn eisprong was op dag 18, dus de verloskundige heeft er 4 dagen bij opgeteld. Ook de websites waar ik mijn datum invul, geven aan 11 januari dus het blijft nog even spannend wat mijn datum word. Succes allemaal!
Wat vervelend mj, jemig! Je had in het begin al je twijfels toch, ivm testen? Sterkte en hopelijk mag je alsnog snel aanschuiven
Wat leuk! Welkom wij zaten een paar keer in dezelfde nod lijst geloof ik. Spannend he, dat wachten tot de eerste echo!
Welkom en gefeliciteerd! De spanning spat van dit topic af haha vol verwachting klopt ons hart voor de eerste echo! Ik hoop op een hele mooie echo voor je!
Dag dames na een poosje stilletjes te hebben meegelezen mag ik nu ook eindelijk wat plaatsen Ben er vandaag achter gekomen dat ik na 2 miskramen opnieuw zwanger ben! We zijn echt super blij maar ook nog een beetje voorzichtig aangezien we nog 5 dagen voor nod zitten! Maar clearbleu bevestigde het 1-2 weken nu hopen dat het allemaal goed gaat Voor de andere dames ook gefeliciteerd!!!