Jeeeej zwanger, Januari!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoisJoanna, 27 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Oh ja dat klopt! Leuk haha! Zeker spannend de eerste echo straks :)

2. LoisJoanna

19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Aaah super! Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed!

elena1988 vindt dit leuk.
  3. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Vandaag onwijze menstruatie achtige kramp en pijn in me onderrug ...., ben zo bang!
    Herkent misschien iemand deze klachten? Bahhh voel me zo rot...

4. Jhann316

Jhann316 Lid

1 mei 2017
    29
    11
    3
    Vrouw
    Ik herken dit wel, al komt deze pijn bij mij in vlagen opzetten en ook niet elke keer even heftig.. het maakt je zo onzeker! Ik ga er op dit moment maar vanuit dat het erbij hoort, tenzij de pijn niet te verdragen wordt natuurlijk

5. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dit herken ik van de zwangerschap van onze zoon. Hij was een kadootje en heb 2 weken lang gedacht dat ik ongesteld zou worden. Na dat ik 2 weken over tijd was ging ik eens achter mijn oor krabbelen en bleken we zwanger. Ik kan t mij nog zo herinneren omdat ik elke dag zei ' Nou vandaag moet ik echt ongesteld worden hoor kan niet anders ' T komt vast goed!

Dinsdag was ik super misselijk. Voelde mij echt naar tijdens t werk. En nu alm2 dagen niet meer misselijk. Zijn er meer dames die dit herkennen? Vind t zo vaag dat het komt en gaat. Word er onzeker van
    Komt misschien omdat het de vorige keer mis ging bij 5.2. Durf er nog niet zo van te genieten denk ik. Bang dat ik er dan extra verdrietig van ben als t wel mis is.

6. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Gelukkig geen druppeltje bloed verloren... wel even goed in de war gezeten! Ik dacht echt dit was het weer.. maar ach het zal er wel bij horen :) hoe is het met jou?

7. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Zoo spannend dit he... ik vindt het nog spannender dan de wachtweken na de terug plaatsing enzo haha! Nu ben ik nog nooit zo ver gekomen dus daar ben ik al heel blij mee :)

Hopen maar dat het bij ons allemaal goed blijft gaan :)

8. Jhann316

Jhann316 Lid

1 mei 2017
    29
    11
    3
    Vrouw
    Fijn dat je geen bloed bent verloren! Ik zelf gelukkig ook niet.. laten we het er maar op houden dat het erbij hoort. Ik heb geen krampen meer, maar wel erg veel pijn nog in mijn rug, al kan dat ook door een verkeerde houding en/of slapen komen. Hopelijk zakken de klachten bij jou snel af :)

9. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Nu bloed verlies, maar geen buikpijn ... Pfff afwachten wat er vanmiddag gaat komen, anders ga ik straks het ziekenhuis maar weer bellen

10. Jhann316

Jhann316 Lid

1 mei 2017
    29
    11
    3
    Vrouw
    Pfff.. wat vervelend :( hopelijk valt het bloedverlies mee en anders zeker even het ziekenhuis bellen, sterkte vandaag!

11. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ik meld me af!!:( Het is alweer klaar ... jullie veel succes meiden!!

12. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Neeee! Jemig, wat klote! Weet je het zeker?
    Heel veel sterkte lisje, had het je echt gegund. Je hebt al zoveel achter de rug..:(

13. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Jaa... gisteren al die krampen, vandaag eerst bloed en daarna ook hele erge krampen. Einde middag ook een "propje" in me onderbroek gevonden. Naar mijn idee kan het niet meer missen.

Jaa ik had hem ff niet aan zien komen, had gedacht dat het eindelijk goed zo komen.

Ik stop er voorlopig ook even mee, weet niet waar ik de moed vandaan moet halen.

14. LoisJoanna

19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Aaaah nee dat meen je niet.. het was je idd zooo gegunt! Heel veel sterkte!

15. DaisyVA

DaisyVA Actief lid

7 nov 2016
    139
    247
    43
    Vrouw
    bediende
    België
    jammer te horen dat het al mis is gegaan bij een aantal mensen
    ik duim dat jullie snel weer zwanger zijn en wens jullie veel sterkte

16. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Hee allemaal,

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben van een derde kindje! Kwam echt als een verrassing.. Ik ben na de bevalling van m'n zoontje nog niet ongesteld geweest door borstvoeding. Ik hoop echt dat dit kindje in wording helemaal gezond is. Ik ben in het verleden mijn dochtertje verloren als baby door een erfelijke ziekte en in 2015 een miskraam (7 wk) gehad dus ik ben nu ook weer super gespannen of alles goed mag gaan.

Ik zal over een paar weekjes een vlokkentest moeten ondergaan om te kijken of dit kindje gezond is. Zo niet, dan zal de zwangerschap beëindigd 'moeten' worden omdat de ziekte niet met het leven verenigbaar is.

Heb lang getwijfeld of ik mee zou kletsen hier, maar ik hoop er tot aan januari in te blijven! Uitgerekende datum is 25 januari.

Gefeliciteerd aan alle zwangeren en veel sterkte aan de meiden bij wie het misging.

17. LoisJoanna

19 feb 2017
    94
    10
    8
    Vrouw
    Recreatie
    Zeeland
    Leuk dat je je eigen hier ook meldt!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk gaat alles goed!
    We duimen hard met je mee!

18. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend @mardaisy Dat lijkt me heel spannend moment als je zo'n vlokken test moet ondergaan. Het hoeveel weken kun je testen? Hopelijk blijft alles goed gaan. En gefeliciteerd met je zwangerschap

19. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Dank je. Waarschijnlijk tussen week 10 en 12. De uitslag komt nog eens 2 weken later...

20. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje spannende tijd. Mag ik vragen waar ze precies op gaan testen? Of wil het liever privé houden. Is natuurlijk meer dan oke.

Deel Deze Pagina