ik zit met een klein probleem. het ziekenhuis heeft mijn 20 weken echo de 28ste gepland. nu is het zo dat mijn vriend dan geen vrij kan krijgen. de echo kan ook niet verzet worden want het ziekenhuis heeft geen andere plaats meer. mijn moeder word diezelfde dag geopereerd dus heb ik eigenlijk ook geen oppas voor emily. ik zou nu dus alleen met een kindje van 9 maanden naar de 20 weken echo moeten. is er hier iemand die ook alleen is geweest?
Ja ik ook omdat mijn ex niet mee wilde! Kan je schoonmoeder ook niet mee? T is vind ik leuker om iemand dan bij je te hebben. Veel plezier in iedergeval met je echo!
Hier mogen kindjes in elk geval niet mee, dus daar zou ik even naar informeren. t Kan ook vrij lang duren dus of dat zo'n goed idee is... Ik zou persoonlijk niet alleen gaan, je weet ook niet wat je te horen krijgt. Hier vind ik het een must dat mijn man meegaat, maar kan er geen vriendin mee?
vriendinnen wonen allemaal erg ver weg en zitten met school. ik kan helemaal niet goed opschieten met schoonouders en die hebben ook geen interesse in hun kleinkinderen dus die nemen echt geen vrij ervoor. ik weet echt niet meer wat ik moet doen nu
Ik zou ook niet alleen gaan, als ik alleen had gegaan had ik niet geweten hoe ik thuis had gekomen er na (slecht nieuws was 't)
ik zou dat echt nooit doen dan zou ik een vriendin/schoonmoeder mee vragen en ik zou ook geen kind meenemen. Hier mag het niet hoewel ik niet weet wat er gebeurt als je het wel zou doen. Je kan niet rustig kijken, want je moet je kindje in de gaten houden, zo`n kamertje is niet de meest geschikte plek zonder toezicht. Vast zetten in een kinderwagen dan hadden de mijne de boel bij elkaar gekrijst, ook niet erg bevoordelijk.
Ik zou zo wie zo iemand proberen te nemen, het is toch een medische echo. Stel (ik hoop het echt niet voor je en meestal is alles goed) dat je slecht bericht krijgt, dan zit je daar alleen met een kleine van 9 maanden (als deze al mee mag, bij ons wilde ze er geen kinderen bij hebben). Mijn man heeft een eigen zaak dus die kan gelukkig bij alle afspraken zijn. Maar als hij door drukte iets moet missen is dat een controle afspraan bij de verloskundige, echo's ed wil hij zelf absoluut niet missen, daar houd hij echt vrij voor. Heeft je man al geprobeerd met een collega te ruilen? En hij hoeft er natuurlijk geen hele dag voor vrij te nemen he. De 20 weken echo duurt ca 45 min tot een uur. Ik weet niet wat voor werk hij doet, maar wellicht kan hij zeggen dat hij zijn pauzes voor die dag dan in een keer bij elkaar pakt ofzo.
ruilen met een collega is niet mogelijk aangezien iedereen moet werken vanwege drukte. hij kan ook niet een uurtje later want hun moeten met een gezamelijke bus vanuit het bedrijf naar de klant en dat is 2 uur rijden. hij mag daar niet met eigen vervoer naartoe.
Bij ons met de 20 weken echo mochten we ook geen kinderen mee neme, kreeg een brief thuis gestuurd waar dat in vermeld stond... Nu zeg je dat vriendinnen niet kunnen vanwege school?? Maar het is dan kerstvakantie, dus dan zou toch wel iemand kunnen?? En anders toch proberen om je partner vrij te laten krijgen van het werk..
Ik zou het ziekenhuis even bellen en je probleem voorleggen. Hij lijkt mij namelijk ook niet handig om met een kindje van 9 maanden te gaan. Het is toch een belangrijke echo en als de gyn steeds afgeleid wordt door een kind, lijkt mij dat best vervelend.
Hier bij de tweede alleen gegaan, bij de derde eigenlijk ook maar 10 min voor tijd nog wat kunnen regelen waardoor mijn man toch erbij was.
Moet het dan echt in dat ziekenhuis? Volgens mij mag je het ook elders doen. Ik zou het ergens anders laten doen op een wel handig tijdstip.
Hier was het totaal geen probleem een kind mee te nemen.. Onze dochter ging dus mee en heeft daar lekker zitten spelen met het speelgoed dat er stond. Ze was wel even ouder als jullie dochter overigens. Maar had het zelf niet fijn gevonden alleen naar de termijnecho (1e echo voor ons) en/of 20 weken echo te gaan. Als ik geen goed nieuws had gehad had ik dat graag samen te horen willen krijgen.
de vriendinnen die ik heb lopen stage in het ziekenhuis en moeten ook in de kerstvakantie stage lopen. helaas ook geheel verspreid door het land. ik heb net nogmaals het ziekenhuis gebeld maar de laatste tijd die ze kunnen is half 4 en mijn vriend is pas half 6 thuis hij heeft echt een verschikkelijke baas die altijd moeilijk doet als hij vrij wil vragen voor iets belangrijks
een andere dag heeft het ziekenhuis geen tijd meer vrij. ook is daar het probleem niet mee opgelost want mijn vriend zou dan ook geen vrij krijgen.
Maar dan had je in ieder geval misschien oppas gehad.. Wel gek trouwens dat het helemaal niet verzet kan worden.. Dat het meestal erg druk is in ziekenhuizen etc. snap ik, maar geen andere mogelijkheid.. Hmm.
Ik heb binnenkort de liggingsecho, en ik kan kiezen uit 2 locaties. Ben je vanuit de vk doorgestuurd voor de echo of loop je in het ziekenhuis? En de 20 weken echo kan van 20 tot ik meen 23 a 24 weken gedaan worden, dan moeten ze toch nog wel ergens anders een gaatje hebben??? Ennuh... hoe lossen ze dat op het werk van je man op als nu een aantal mensen zich ziekmelden? Er heerst een behoorlijke buikgriep. Maar wel een dictator hoor die werkgever. Hier wordt daar gewoon echt rekening mee gehouden hoor.
in een ander ziekenhuis was volgens de gyn ook geen optie. ik ben onder controle van de gynacoloog. volgens het ziekenhuis kan de 20 weken echo tot 21 weken.