Hallo dames Hier vol spanning vorige week op woensdag een positieve ovulatietest toen flink geklust!!!! Nu vanaf dinsdag last van opgeblazen gevoel en m'n buik is opgeblazen en echt wel dikker ook een verdikking net onder me navel begin van m'n vagina en dinsdag en vanmorgen vanuit dat ik zat opgestaan en kreeg een steek in me links onder in buik daar zit nu ook het meest zware gevoel ook zijn m'n borsten zwaar en gespannen en ik merk steeds meer aders op ik moet volgende week woensdag ongesteld worden maar vraag me af of ik me eigen niet voor de gek hou we zitten in ronde 4 en het voelt op de een of andere manier anders dan andere maanden herkent iemand dit die zwanger is???? Ik ben echt zenuwachtig we willen het zo graag en ik wil me erniet teveel aan ophangen Groetjes
hoi, klinkt als zwangerschap maar je lichaam kan je zo voor de gek houden. dus echt afwachten. wij zijn bezig voor ronde 2 ik heb de laatste dagen heel veel afscheiding niet normaal, en soms misselijk en erg opvliegerig zegt niets natuurlijk ik moet op 15 okt ongi worden dus ik moet nog even geduld hebben maar dit is o zo moeilijk. Wanneer is jouw ongi dag? groetjes marenka
Hoi, Ik heb hier ook last van. Precies zoals je het beschrijft. Ik zit in ronde 3 en 18 oktober moet ik ongi worden. Ik voel me ook anders dan bij de vorige keren. Ik hoor wel om mij heen dat het tekenen kunnen zijn van een zwangerschap maar ik ben ook bang dat ik me zelf voor de gek hou. Nu maar hopen dat het raak is. Groetjes Melissa
Hoi dames Leuk dat jullie gereageerd hebben en inderdaad het kan een zwangerschap zijn maar ben gewoon bang dat ik weer teleurgesteld word en we naar ronde 5 gaan we zijn nog jong dus mogen niet klagen onze tijd komt heus wel Ik ben meestal 26 dagen zit er tussen vorige maand 27 dus als het vandaag niet komt kan het morgen nog ga vrijdagochtend op zijn vroegst pas testen kan eigenlijk niet wachten maar ben bang wat ik net al zei dat het er gewoon aankomt voel normaal niks voordat ik ongesteld word jawel een beetje gevoeligere borsten nu heb ik al ruim een week allemaal andere symptomen afwachten maar met zn alle dames laten we hopen dat we zwanger zijn deze rond groetjes