Het is niet de eerste keer dat ik hier een topic open. De vorige keren ging het mis, maar nu MOET het gewoon goed gaan! Ik heb enorme knallers van zw.tests en heb er een goed gevoel over! En toch ben ik ook bang... Nog 6 dagen tot mijn eerste echo. Ik ben dan 7 weken ver en dan zal ik ook weten of het er 1 of 2 zijn! De eerste keer dat ik zwanger was in 2009 kwam ik er bij de 10 weken echo achter dat het was gestopt met groeien met 7 weken. Deze keer wil ik een kloppend hartje, please... Ik ben af en toe misselijk en dat is echt fantastisch! Het kan me niet schelen als ik allerlei kwaaltjes ga krijgen, als ik aan het einde van de rit maar mama ben!
lieve alexandra.. ik hoop met je mee dat dit goed mag gaan.. wat een bijzonder oud en nieuw word dit.. en hopelijk.. mag je je ook voegen bij de tweeling mama's.. liefs Yippie (ook een 2ling icsi mama)
Gefeliciteerd ga voor je duimen dat ze of het blijven plakken 9 maanden. Mijn icsi beebs vorig jaar helaas niet , de jouwe wel meis.
Ha Naamgenoot Wat fijn om dit nieuws van jou nu weer te lezen. Het kan echt ook goed gaan! Heb zelf twee miskramen gehad na twee verse tps en tot nu toe gaat nu alles goed in deze zwangerschap. Van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!! Ik heb jouw verhaal al een tijdje geleden gelezen en het is mij altijd bij gebleven. Toen ik jouw naam bij dit topic zag staan, maakte mijn hart een vreugdesprongetje (eerlijk waar ). Ik hoop zo voor jullie dat deze zwangerschap goed blijft gaan! Dat het maar een fantastisch 2012 voor jullie mag worden! En geniet maar lekker van alle kwaaltjes
whoehoeee gefeliciteeeerd!!! idd het gaat nu gewoon goed gaan hoor!! dat moet wel!!! ik zal een kaarsje voor jullie opsteken!! xx
Gefeliciteerd Alexandra.....wat super om jouw naam hier tegen te komen. Als er iemand is, die ik dit zo enorm gun, ben jij het wel... Op naar een goede echo!!!!!!!!!!!11
Wauw!!! Super zeg! Van harte gefeliciteerd! Ik ga ook heel hard duimen dat ie nog heel lang blijft plakken!
Van harte gefeliciteerd meid! Ik heb af en toe ook je blog bekeken: respect voor hoe je je gevoelens en belevenissen onder woorden weet te brengen! Ik vind het super dat je zwanger bent en ik zal voor je duimen dat het dit keer goed mag gaan, nee beter gezegd: moet gaan! Geniet van je misselijkheid !
Bedankt meiden! Ik kan elk paar duimende duimen goed gebruiken. Nog 3 nachtjes slapen voor de echo... *nerveus*