Ontpillen verschillend bij elke zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Puck, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck

Puck Actief lid

23 jun 2010
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben 15 jaar aan de pil geweest, toen wij voor ons eerste kindje gingen proberen. Ik heb de strip afgemaakt en daarna niet meer aan een nieuwe begonnen. Ik was direct daarna zwanger, helaas miskraam. Maand daarna weer zwanger van zoontje, die nu bijna 2,5 is. Nu willen we eind dit jaar voor ons tweede kindje gaan. En nu ben ik benieuwd hoe het dan gaat na het stoppen met de pil. Is dat verschillend elke keer? Wat zijn jullie ervaringen?
    En zijn er meer van jullie die na het stoppen met de pil eerst een miskraam hebben gehad? Hoe ging dat bij een tweede of derde keer?

2. Glowfish

Glowfish Lid

24 jun 2013
    87
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb zelf ook 15 jaar de pil geslikt. Eind juni gestopt met de pil.
    Net de eerste ronde gehad en helaas gister ongesteld geworden.
    Ik had en heb heel veel last van het ontpillen. Dat zal bij iedereen wel verschillen, ook of je meteen zwanger wordt of niet.
    Heel veel succes ermee

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zeker weten!!!
    Voor mijn eerste keer zwangerschap was het ontpillen (na 9 jaar pil slikken) erg zwaar voor mij: 3 maanden dagelijks buikpijn, soms erge krampen, slecht humeur, pijnlijke borsten, onvoorspelbare cyclus... kortom: klachten waren erg aanwezig en belastend.
    Nu, na 6 jaar pil slikken, had ik lichte klachten in de eerste 3/4 weken. Toen ben ik ongesteld geworden en sindsdien geen klachten meer.

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben 4 jaar aan de pil geweest, gebruikte cerazette (werd erg ziek van alle andere pillen) had dus nooit geen stopweek. Maar ben tussendoor wel eens een keer gestopt met de pil (toen nog niet om zwanger te worden) en was altijd wel netjes na 28 - 30 dagen ongi. Nu ben ik in april gestopt met de pil en werd ook weer netjes ongesteld na 28 dagen. Ronde 1 gelijk zwanger wat uiteindelijk een missed abortion werd :(. Nu zijn we opnieuw aan t proberen om zwanger te worden. Maar nu is t maar de vraag of ik nu ook weer een mooie cyclus heb.

Deel Deze Pagina