op 10 juli is ons ventje geboren en super blij met een jongen!!natuurlijk is een baby een baby en merk je nog geen verschil maar ik moest eerst wel wennen toen we het met 19 weken hoorden! haha! nu alleen maar heeeeeel erg leuk!gefeliciteerd!
wij hebben 2 meiden, eentje van 5 jaar en eentje van 3 jaar. onze derde spruit is een jongen! binnen 3 dagen kunnen we eindelijk ons ventje zien, dan wordt hij gehaald met de keizersnede.
ik wist het ook met 15.1 weken dat ik weer een zoon krijg over 4 weken hou ik hem in me armen heerlijk kijk er echt naar uit
Gefeliciteerd!! Wij krijgen ook een jochie! Ben zo blij! We wisten het 2 weken geleden, met 17+1 (pretecho) Volgende week hebben we de 20-wkn echo dus als het goed is dan nog een keer extra bevestiging! We zijn vandaag begonnen met het blauw schilderen van het babykamertje, zo leuk!
risico van vroeg weten is dat het ook nog wel eens anders kan zijn....al is dat eerder bij meiden als bij jongetjes ik krijg ook een jongen en wist dat met 20 weken echo het klopte helemaal voor mijn gevoel en ik ben er erg blij mee, onze peuter van 2,5 is nl een meisje... maar was het weer een meid dan was het ook goed geweest hoor
leuke reacties allemaal!! we konden op de echo echt een piemeltje zien, het was echt duidelijk.. ook de teelballetjes wees ze aan. ik heb indd wel eens gehoord dat je wel soms t kindje als n meisje kan aanzien en dat t dan toch een jongetje blijkt te zijn maar andersom hoor ik t niet vaak. gefeliciteerd allemaal!
Ook wij krijgen een zoontje. Het was heel duidelijk te zien op de pretecho met 16 weken. Met de 20-weken echo bevestigd. Hij wil er graag mee showen
Ook ik heb het vandaag te horen gekregen. Was idd echt niet te missen. Zag al duidelijk een piemeltje. Zooo leuk nieuws! Vooral mijn vriend verheugd zich zeer op de komst van ons jochie..