23 januari een positieve kv test en een positieve cb test gedaan met indicator 2-3. Gelijk de vk gebeld en ze zei dat ik 4 weken en 2 dagen zwanger was. 14 feb krijg ik m'n eerste echo! Helemaal in de wolken. Gisteren wel wat bruinverlies gehad en ook donkerrood verlies wat me wel zorgen maakte. Telkens met afvegen krijg ik dit. In mijn inlegkruisje zit niks tot nauwelijks. Vanmorgen had ik met afvegen weer donkerrood met bruine dingetjes ik vermoed weefsel. En heel de dag door met afvegen weer bruinverlies tot donkerrood. Het is echt maar een beetje telkens. vk kan helaas niks doen, maar ben zo bang voor een miskraam! iemand die hier ervaring mee heeft? Of maak ik me gewoon zorgen om niks.
wat spannend...!!het kan mis zijn, maar ook niet. Veel sterkte met wachten tot de echo! ik duim voor je dat je dan een hartje mag zien kloppen!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
Of weer even testen? Je hoort vaak dat als t zo vroeg mis gaat je testen ook lichter worden Maar kan ook zomaar nog innestelingsbloeding zijn hoor!
Ah bah, dat sleurt je toch wel van je roze wolk af! Ik heb het ook gehad, bij mij was het helaas slecht nieuws. Maar ik heb ook heel veel verhalen gelezen bij vrouwen bij wie het wel goed is gegaan. Het kan inderdaad innestelingsbloed zijn. Omdat het donkerrood is, is het niet heel vers meer en jouw zwangerschap is nog wel heel pril, dus best kans dat het van innesteling is. Maar wordt het helderrood dan wordt het nog spannender. Sterkte met alles, ik hoop voor je dat alles goed gaat!! groetjes Patricia