Ik heb gelukkig wel een cyclus maar is deze maand helemaal van slag dus is voor mij nu ook weer spannend. Wat nog steeds op me ei die is erg laat. Heb een korte LF. Mijn huidige HA zegt steeds tja je hebt de PP gebruikt bla bla bla. Dat weet ik nu wel! Als ik jou was zou ik echt voet bij stuk houden. Mocht je binnen een maand niet ongi worden dan doorverwijzing vragen. Je niet weg laten sturen!
nou zondag gestopt met de de kuur maar nu nog steeds niet ongi. dus naar dokter geweest. als ik woensdag nog niet ongi ben geworden word ik door verwezen ( dit had de dokter met gyn besproken). dus nog maar weer afwachten! bij jullie al weer nieuwe onwikkelingen? (al weer zelf ong geworden?)
Toen ik de prikpil had en daarmee stopte duurde het ook een jaar voordat ik weer ongesteld werd. Voor mij absoluut geen prikpil meer...
Ik ben afgelopen zaterdag ongi geworden dus voor mij op naar de volgende ronde.. Fijn dat je naar de Gyn mag als je nog niet ongi bent geworden. Daar krijg je veel meer duidelijkheid.
ik mag volgende week donderdag naar de gyn!! dus ben erg benieuwt want het kuurtje heeft dus niets gedaan!