Hi Ladies! Ik hoor veel verhalen om mij heen over de Chinese Kalender...Bijna iedereen die ik ken krijgt een jongen of meisje precies zoals in de Chinese Kalender is aangegeven op leeftijd en tijd van zwanger worden.... Ik wil eens kijken of dit bij anderen ook zo is... dus klopt de Chinese Kalender bij jou ook? Of heb je een jongen in plaats van zoals aangegeven op de kalender een meisje gekregen of andersom?? Kom maar op......
bij mij bij alle 3 niet....de eerste 2 moesten meisjes zijn en de laatste een jongen, ik heb toch wel degelijk 2 jongens en 1 meisje haha
haha tja..het is altyijd een 50 - 50% kans heh...maaar...ik ben ook al 2 verschillende kalenders tegen gekomen...op een engelstalige site...en op een aantal nl sites...das ook raar!? Als eerst een zoontje lijkt me zo leuk...maar volgens de chineze kalender kom k daar pas in maart voor in aanmerking...hihi Mini fafje is ook leuk hoor! liefs!
bij Sam klopte die ook!!! en volgens de kalender krijg ik nu een meid!! nou met 16 weken laat ik weer een pretecho maken, das dus over 13 weken, ben benieuwd of het nu weer klopt hihi
Trouwens...als ik zo naar je banner kijk...3 wkn zwanger...bedoel je dan vanaf de bevruchtin?g?...anders ben er wel heel snel achter heh!?
Bij mijn dochter klopte het ook, alleen bij deze moet nog even afwachten. Dat krijgen we 18 jan te horen. De kalender zegt een jongen. We zijn benieuwd!!!
Bij mij klopte het niet,ik had volgens de chinese kalender een jongen moeten krijgen,maar het is echt een meisje geworden!