hey gefeliciteeeeeeeeeeerd haha geniet er maar fijn van hoor van deze leuke periode en hey hou ons op de hoogte hoe het gaat gr cybersyby
hey meis He he eindelijk bevestiging heb heel hard voor je geduimt en het heeft gewerkt Heel veel succes met alles en geniet ervan! Ik hoop dat ik je mag volgen in feb/maart. liefs brenda
lief dat zoveel dames voor me hebben geduimp!!!! Echt lief!! Pff ben moe vandaag!! Hebben het onze families vertelt...ontzettend blij voor ons natuurlijk, 18 jan naar vk en dan daarna hopelijk een mooie echo!!!
Ik las idd je post op het forum dat je je wel zwanger voelde maar niet positief testen!! Wat fijn voor je dat je gevoel dus klopte Gefeliciteeeeeeeerd!!
gefeliciteerd!!! 17 januari al naar de vk? ik mag pas 20 januari en 26e heb ik de 1e echo.. geniet er lekker van !!!
dank je...ja er is iets veranderd ik ga naar de gyn omdat ik de vorige keer in het zk heb moeten bevallen...nu mag ik 25 jan komen en krijg ik gelijk een echo!!
ik moest vorige keer ook in het ziekenhuis bevallen maar ga nu gewoon weer naar de verloskundige...wat wat de reden dat je in het ziekenhuis moest bevallen? ik werd ingeleid wegens hoge bloeddruk..