Zwanger van nr. 2 (nog zo onwerkelijk!)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Moi1985, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Jeetje, totaal niet verwacht maar het lijkt er toch echt op dat ik zwanger ben en dat in ronde 1...:$

Zo totaal niet verwacht! Zeker ook omdat ik zondag wat bruin bloedverlies kreeg en krampjes, dus dacht dat ik ongesteld ging worden wat meestal zo begint. Het vreemde was echter dat ik gister en ook vandaag helemaal geen bloed meer verloor wat ik natuurlijk wel verwachtte. Ik dacht nog 'wat raar dat m'n menstruatie niet verder door lijkt te breken'. Net eind v/d middag toch maar eens een test gedaan en zie hier het resultaat! Ben er echt nog even van de kaart van, maar wel super blij natuurlijk! Nu hopen dat alles goed blijft gaan, zo'n gek idee ook dat onze kleine dreumes grote broer wordt!:);)

Bijgevoegde bestanden:

2. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! Dat is echt een positieve test. En snel ook idd!
    Hoe lang deed je over je eerste kindje?

Ik ken de shock van het snel zwanger zijn: de eerste duurde best een poosje (meer dan een jaar) maar deze was al raak toen we 1x geen bescherming gebruikten, terwijl ik mezelf voorhield vooral niet teleurgesteld te zijn het eerste jaar want ja die eerste duurde ook zo lang...dus dan ben je wel even verbaasd dat het al gelukt is.
    Wel heel leuk natuurlijk!

3. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Dank je en jij ook gefeliciteerd :)

Over de eerste hebben we zeven rondes gedaan dus had me nu ook weer op zoiets ingesteld. Natuurlijk weet je dat het kan, maar dat soort dingen gebeuren altijd bij een ander toch?;) Ben super blij!

4. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Gefeliciteerd!

5. trompie

trompie Lid

28 sep 2015
    20
    0
    0
    NULL
    noord holland
    gefeliciteerd.
    Hier ook meteen de eerste ronde raak.

6. Lenas

Lenas Lid

29 mrt 2015
    70
    0
    6
    Gefeliciteerd! Hier was het ook meteen de eerste ronde raak. Wat een bofkonten he! :)

7. AnnaBNL83

AnnaBNL83 Actief lid

13 feb 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd! Bijzonder hè? Hier een vergelijkbaar verhaal... Deze maand besloten voor een 2e te gaan, maar dacht dat we al te laat waren voor deze ronde... maar nu blijk ik ook als grote verrassing in ronde 1 zwanger. Zo bijzonder! !! Geniet ervan

8. nic2910

nic2910 Actief lid

8 feb 2015
    486
    24
    18
    Gefeliciteerd!! Hier nog bezig voor de eerste maar bij een vriendin van mij precies hetzelfde verhaal haha. Meer dan een jaar bezig geweest voor de 1e en de 2e meteen na stoppen van de pil zwanger!

9. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina