ondanks de niet leuke reactie's van mense om me heen ben en voel ik me erg trots samen met men vriend ons eerste kindje grxxxtjuhs debor
Gefeliciteerd! Ook ik ben er heel wat testen en onzekerheid achter dat ik echt wel zwanger ben!Het besef is er nog niet helemaal, maar ben toch echt 5 weken zwanger! genieten maar allemaal! Groetjes!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly @Twijfelaar: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Miss is het handig als je zelf ook een topic opend zodat de meiden daar jou kunnnen felicteren
inderdaad moeten we er allemaal van kunnen genieten jij ook van harte met je zwangerschap spannend allemaal he grxxxtjuhs
Hey Deborah van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat naar dat je familie er niet achter staat zeg. Wel ontzettend goed van je dat je er toch lekker van kan genieten. Dat moet je zeker doen.
van harte gefeliciteerd! trek je niets aan van wat de mensen in je omgeving zeggen...als jij en je vriend dr maar gelukkig mee zijn at is het belangrijkste...geniet ervan groetjes linda
Dank Jullie wel allemaal ik geniet er ook in volle teugen van mensen trekken wel bij met de tijd ik heb al wel heel wat kleine leuke dingetjuh gekregen van sommige dus gaat helemaal goed komen
ja ik vind de reactie´s ook erg leuk snap ook niet waarom sommige zo anders moeten reageren :S jij ook van harte
dank jullie wel allemaal... heb geen spijt van dat ik op deze site zit... erg leuk hier en je kan alles met elkaar delen... en een beetjuh samen zwanger zijn hihihihi...
Heb dinsdag een zwangerschap test gedaan bleek dat zwanger was helemaal blij. Alleen raar dat de verloskundige zegt dat 5 weken ben en de dokter zegt dat 6 weken zwanger ben. Groetjes nathalie