Hoi meiden, EINDELIJK mag ik ook weer een berichtje schrijven hier! Ik ben zwanger.... niet te geloven, we zijn zo ontzettend blij. Vorig jaar kregen we van de artsen te horen dat een spontane zwangerschap er niet in zat en werden we doorverwezen voor ivf/icsi. Op de dag dat de behandeling besproken werd, testte ik positief! Totaal onverwacht dus toch spontaan zwanger.. Helaas is dit geeindigd in een ma. Na bijna 9 maanden te hebben gewacht en geprobeerd om zwanger te raken, hadden we afgelopen vrijdag weer een afspraak in het zkh om te starten met ivf/ icsi. "De kans op een spontane zwangerschap is kleiner dan de lotto te winnen" kregen we te horen. En de "eerste spontane zwangerschap was een toevalstreffer". Met alle recepten en instructies op zak gingen we vrijdag naar huis. En vandaag positief getest, weer op de valreep voordat we de mm in zouden gaan! Dit gelooft toch niemand? We zijn er nog een beetje beduusd van, maar o zo blij! x Roosje
WAUW Roosje wat een SUPER nieuws! \/ \/ \/ \/ Ik was al benieuwd of je positief getest had omdat ik zag dat je overtijd was. Het is gelukt meid! Lekker genieten, niet teveel zorgen want daar bereik je toch niets mee
Dit is echt een wonder ja geweldig zeg Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst Liefs Veertje
HOi Roosje, echt een wonder, ze bestaan, jaja! Dat hebben wij ook zo ervaren. Geniet ervan en laat alles over je heen komen. Annerie