Wij vieren elk jaar Sinterklaas met de familie van mijn moeder (9 volw. excl. wij zelf). Normaal deden we altijd lootjes trekken, maar dit jaar doen we het anders. Het is nu de bedoeling dat we per gezin voor elke volwassene een cadeautje kopen. Wat dus inhoudt dat wij (mijn man en ik) voor 9 mensen een cadeautje moeten kopen, gewoon een kleinigheidje. Maar ik heb dus echt totaal geen inspiratie, ik weet gewoon niet wat ik moet kopen. Dus mijn vraag is of er iemand van jullie wellicht een leuk idee heeft voor een paar cadeautjes. Ik hoor het graag, want ik moet alles nog kopen en ik weet dus echt niet wat...
Vogelhuisje, pindaslinger, thee setje, zakje koffie in een cappuccinomok, kaarsje, waxinelichthouder, fotolijstje, DVD'tje van een concert van wiedanook, penselen met verf en een canvas, kerstlampjes voor in kerstboom, nagelriemcrême, pantoffels, bloembol in potje, sleutelset (imbussleutels hé ) autolampjes, een hamster, potloden. Zoiets?
Lekkere scrub/bodybutter etc. Wierrook ( eventueel met houder ) , geurstokjes etc Kaarsencadeaupakket Sieraden Leuke riem / sjaal etc Chocolade Leuk boek Setje tijdschriften
Wat een goede ideeën! En dat ik daar allemaal zelf niet op gekomen ben . Dank meiden! Meer suggesties zijn altijd welkom.
Een agenda is altijd leuk, alvast voor 't nieuwe jaar. Of iets van een thema-kookboek ofzo (heb je al voor een paar euro bij bijv. de action).
Kadobon --> uit eten, etos, kledingwinkel, bioscoop. DVD/CD, kaarsen, iets leuks voor in huis, douche/badspul, bloembollen, kookboek, ander boek, wekker, leeslampje, schoenenpoestspul, iets om mee te koken of doen bij blokker of xenos, waxinelichtjes, geurbrander en olie...
lekekre fles wijn/ likeur voor de liefhebber lekkere doos echte bonbons kalender lekker douchesteje scrubset leuke ketting/armband/ oorbellen leuke kussens voor in de bank mooie vaas/bloempot
voor de heren sokken leuke sjaal lekker smeersel voor het gezicht dvd van het geboortejaar tijdschrift van voetbal, autosport oid miniatuurauto van het model waar ze gek van zijn