YES! Hij geeft 2 strepen, tot 2 keer toe! Kunnen jullie even in mijn album mee kijken? Morgen naar de HA... \/ Had vanmorgen héél lichtroze druppeltje, dus was meteen heel bang. Daarna niets meer en nu nog niet, dus ik hoop dat het goed zit! Zien jullie de streepjes ook?!
Dankjewel! Gelukkig, dat is al één iemand die ze ook ziet! Je kunt jezelf goed voor de gek houden hoor We gaan gewoon genieten Thanx again!
Goed bewaren, die test, is erg leuk voor later (ik heb ze van alle 3 nog). Gefeliciteerd, ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Ja hoor heel duidelijk! Gefeliciteerd! Ik geloof dat ik die testen ook in huis heb van Matcare toevallig? Groetjes
Keizwanger Gefeliciteerd! <en jezelf niet gek maken he> las je verhaal ook bij nodforum n.l. Liefs Kita
thanx allemaal! Kita, ik zal me niet meer zo druk maken, ben nu ook al een stuk rustiger dan vanmorgen! Er is ook helemaal niets meer gekomen, maar ik was zo geschrokken! Heel veel succes voor jou meid, ik hoop dat je snel ook hier kunt melden met je eigen zwangerschap! Patricia, ik heb ze van sensitest, misschien zijn ze wel hetzelfde? Heb er nog één liggen, die doe ik morgen nog (eens kijken of het streepje dan nog wat donkerder is) en nog een van de Kruidvat... Kan er geen genoeg van krijgen om ernaar te kijken! Ik ga ze zeker bewaren! Verder bedankt voor alle lieve reacties en ik wens jullie ook een fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! ps onzekerheden zul je nog wel eens vaker hebben maar meestal is er niks aan de hand en groeit het kleintje lekker door !
Hee hee! Vandaag nog een testje gedaan (had ze toch nog liggen!) en het streepje is weer duidelijker! Alleen heeft mijn hubbie nu de laptop mee naar zijn werk genomen en kan ik de foto's niet erop zetten, dan morgen maar! Straks naar de HA, bloeddruk enzo...
Hoi Yvette1983 ,Ik heb inderdaad het zelfde ,Matcare sensitest! ...ik weet nu tenminste dat je er ook mee kunt positief testen!