Hallo. Ik vraag me even af. Sinds gister ben ik naar huisarts geweest voor schimmelinfectie en ze bevestiging het ook dat ik hebt en kreeg 3 capsules mee vannacht voor het eerst gebruik vaginaal tablet en later op nacht werd k wakker en voelde me short al nat wit van capsucacapsule en der naast ook water achtig ik vraag me af hoort het zo of is dat vruchtwater vliezen gebroken ? Aangezien dat ik deze week op 37 weeks zit n morgen 37 weeks officieel. Daarna maar nieuwe short aan en voelt ze wel lekken... water achtig Hopelijk kunne jullie me helpen
Als je twijfelt of je vliezen gebroken zijn dan moet je geen topic openen maar je verloskundige bellen lijkt me Je kunt wel meer afscheiding krijgen van Gyno Daktarin maar het voelt niet alsof je water verliest. Bellen dus.
Ik kreeg wel eens bij die capsules een behoorlijke hoeveelheid afscheiding, maar dat was meestal pas als ik overeind kwam... Als je twijfelt, zeker even bellen!
vk kwam nog langs om zekerheid te kijken. niks aan de hand ligt indd aan capsule. dus dan weet ik dat k komende 2 dagen nog last van krijgt.. maar evengoed is nog afwachten tot onze prinsesje komt melden.