action test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mango393, May 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    hi,

Ik heb nog nooit met een actiontest getest, altijd met de kruidvat 2v5. Maar omdat ik daar laatst een heel lichte steep had ( je zag m duidelijk als ik de test op een lichtje hield en zonder lichtje heeel vaag) dacht ik dat het misschien een soort van voorgedrukt streepje was? En dus dacht ik een andere test doen geeft meer duidelijkheid. Maar ik vraag me dus af of de streep bij de tests van de action ook op een andere plek kan staan?

Attached Files:

2. NightShade

NightShade Actief lid

Apr 2, 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Hallo

Action test reageren meestal later positief als die van de Kruidvat denk dat je nog ff geduld moet hebben ff dagje wachten en dan nog een x die van de Kruidvat die zijn vaak net ff beter en nee lijntje staan meestal op dezelfde plek hoop dat je er wat aan hebt s6 hoop op een mooie test voor je van de weer liefs

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Thx voor je reactie! Dan toch morgen nog maar even kv test halen en het daarmee proberen.

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

May 4, 2015
    602
    101
    43
    Maar zou het kunnen zijn dat de 2v5 test van kv een voorgedrikt streepje heeft?

5. NightShade

NightShade Actief lid

Apr 2, 2014
    250
    0
    0
    In mijn huisje
    Graag gedaan ;) ik heb andere dames er wel eens over gehoord maar zelf nog nooit mee gemaakt en heb er al wel tig gedaan. helaas zit er niks anders op dan nog maar weer afwachten op volgende tests en of ze gaan oplopen sterkte met wachten

Share This Page