Sjeemineee soms heb ik zn spijt dat ik gestopt ben met bv geven. Af en toe kan ik er zelfs wel om huilen ! Ik heb het twee maanden volgehouden.. En heb gezworen bij een eventuele. Volgende echt meer door te zetten. Zijn er nog meer die gestopt zijn en dit gevoel ervaren ?
ja...bij mijn 1e...wou zo achteraf dat er meer mensen waren geweest die me hadden geinformeert over de 3 maanden dip....en dat ze me gesteund hadden en gewoon een zetje hadden gegeven... Bij de 2de heb ik het goed gemaakt...3 maanden fulltime gekolft omdat hij niet goed kon happen..en daarna tot zijn 1 jaar bijna bv gegeven..voelde goed! Toen had ik geen zin meer Maar mis het nog wel hoor, soms voelt het alsof had ik nog maar.....maar dan denk ik, nee 1 jaar is genoeg!! Hij kreeg nog 4 keer per nacht en nu slaapt hij door...of het aan de fles ligt of niet...weet niet, maar ben er wel blij en tevreden mee. Hoe lang geleden ben je gestopt? Je kunt kijken of je wilt relacteren..moeilijk en kost veel inzet en doorzettingsvermogen......Maar het is mogelijk als je echt wilt. En anders, een volgende je weet waar je het voor doet dan he! knuffel!
Ja ik ben ook niet goed geïnformeerd ik wist weinig over tsr ..over.kolven en dat soort zaken. Google was wel mn grootste vriend maar kwam niet alle antwoorden tegen. De kraam.zei dat ik niey hoefde te kolven omdat ik zoveel productie had en t dan alleen maar zou opvoeren. Had ik t maar wel gedaan want op de momenten dat ik er doorheen zat kon ml dan een flesje geven. Soms onder de docuhe hapt ze nog wel is naar me borst maar zodra ze merkt dat er niks meer komt word ze boos ....zo sneu Ja daar heb ik ook t een en ander over gelezen maar hoor vaak dat de kans super klein is... Mijn dochtertje is nu ruim 5 maanden en toen zij twee maanden was heb ik t helemaal afgebouwd. Voel me ook zo schuldig...ze blijkt. Kma te hebben ..heb echt t gevoel dat t komt doordat ik dus geen bv meer gaf. Ze heefr zoveel pijn gehad met de kv we kwamen er 3 w terug npas achter.
Ik ben trouwens in t zkh bevallen , moesten daar twee dagen blijven. En ben maar 1 x geholpen met aanleggen. ...t zkh heeft er vast daarom.geen certificaat voor. Maargoed ik.ging.t dus zelf.doen en overal kloven en pijn...toch doorgezet en toen. Ging t eigenlijk heel goed alleen t aanleggen lukte steeds niet en dat frustreerde me. Maar kun je met die methode je bv weer op.gang krijgen ?
niet schuldig voelen...kan je ook niets aan doen dat je dochter kma heeft....en met bv kan ze daar ook last van hebben gehad nu, jij eet immers ook gewoon km producten! Dan zou het nog moeilijker zijn voor jouw....speciaal dieet enz. 2 maanden is toch top! het beste heeft ze gehad, en je hebt dit nu zo gedaan dus daar zul je zeker rekening mee houden bij de 2de....Dan doe je toch lekker lang voeden Voor nu, geniet net zo van het gewoon de fles geven als de borst, dat maakt al een hoop goed hoor!
Met relacteren door veel inzet enz..kan zelfs een vrouw die nooit een kind heeft gekregen borstvoeding gaan geven....... Dus het is mogelijk, maar kost heel veel inzet en tijd enz....dus of je het wilt gaan doen is de vraag.......
Relacteren is mogelijk. Als je het echt mist zou ik het overwegen. Maar je moet wel zien wat voor jou haalbaar is.
Gezien ze ook nog wel eens hapt als jullie bloot op bloot zijn zou ik het helemaal proberen want dat zou zij dus ook nog (graag) willen. Ik zou je goed laten informeren en misschien een afspraak met een lactatiedeskundige.
Ja precies maar niet lang ofzi want ze merkt gelijk dat er niks uit komt Ik zal.er eens over na denken