Na 2 dagen overtijd toch maar een test gedaan. Ik ben een maand geleden begonnen met het slikken van de zwangerworden pillen van de etos en had overal gelezen dat je daar een paar dagen later van ongi werd. Maar op een of ander manier twijfelde ik en heb een kruitvat test gehaald van 2 voor 5 euro. EErst kwam er maar 1 streepje tevoorschijn en had hem al in de vuilnisbak gegooid maar hem er ff later er toch weer uitgehaald en ja hoor er stond een streepje bij. We zijn heel erg blij want we hebben in december een miskraam gehad en omdat ik al wat ouder ben dachten we dat het ons niet meer gegund was. Gelukkig mag het wel zo zijn en zijn we, wel voorzichtig, blij. We willen het voorlopig nog aan niemand vertellen tot de 3 maanden. Hier kan ik me verhaal gelukkig wel kwijt.
Voorzichtig gefeliciteerd. Officieel mag je de test niet aflezen na een bepaalde tijd, omdat er dan een tweede indroogstreepje kan ontstaan. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Evt morgen nog een keer testen met ochtendurine?
Ik zou toch nog even opnieuw testen hoor! Of heb je een foto van de test? Dennis hij beter te beoordelen.
Ik zou ook nog een test doen.want je hebt hem pas na 5 minuten afgelezen.en ander even foto plaatsen kunnen de dame's hie reven kijken
De goedkope test van het kruidvat kun je pas na 5 minuten aflezen. Er zaten er 2 in het doosje dus heb vanmorgen de andere ook maar gedaan met ochtend urine en daar na 5 minuten ook 2 streepjes. Zal straks ff fotoos hier neerzetten kunnen jullie oordelen. Groetjes