Hallo allemaal, Na anderhalf jaar oefenen en 3 IUI-behandelingen is het toch gelukt: ik ben zwanger! Onze dochter krijgt, als het allemaal goed mag gaan, begin juli een broertje of zusje. Heel onwerkelijk en ik ben ook nog heel voorzichtig met blij zijn. Gelukkig kan ik het hier al wel vertellen
Wat fijn zeg! van Harte Gefelciteerd! Ik gun je een hele fijne zwangerschap. Ik snap dat je het van de daken zou willen schreeuwen. Nou dat mag hier hoor! Geniet ervan! Liefs Britt
Hee ik zie nu op je banner dat je nog maar 172 dagen te gaan hebt... Da's niet veel.... hoe doe je dat ? Foutje denk ik.
Dank jullie wel allemaal! Hee... was me helemaal niet opgevallen Toch maar een andere kiezen. Scherp gezien Zonneschijn!
en Zonneschijn, idd net geen juni-mama. Waarschijnlijk 3 of 4 juli. Maar goed, kan dus makkelijk alsnog een juni-mama worden!
Als je naar Forum bevallingslijst gaat en dan juli 2008 mama's dan kun je als je dat wilt natuurlijk je daar bij aansluiten. Groetjes Senninha
Hallo Jalena, Eindelijk zwanger! Weet je nog wie ik ben? Ik heb nog een aantal keer gekeken of je al zwanger was. En wat zie ik vandaag? Een mooi bericht! Meid, geniet ervan. Ik moet nog 5 weken, en dan wordt onze zoon hopelijk geboren. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en geniet ze! liefs Caroline