Jeejj het forum is er!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door maisy, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remember

    Remember Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    hoi hoi,

    Ook ik meld me aan bij de mama's met wat ouder kids.
    Ik heb een zoon die nov 7 word en een meid die aug 5 is geworden.

    Mijn zoon is echt een kereltje met zijn grote hart op de juiste plaats, heel makkelijk in de omgang, behulpzaam en toch lekker stoer.

    Mijn dochter is een taaie tante, laat der kaas zeker niet van der brood vreten.nou ze laat der niet eens naar kijken, ;)
    Zij is moeilijker in de omgang kan niet tegen nee en heeft bijna geen pijngrens waardoor ze soms raare dingen uithaalt (bv arm uit de kom en dan lachend aankomen lopen en als ik hem dan terug heb gezegt gelijk weer verder spelen :confused: als of er niksss is gebeurt :( )
    Ze word in de gaten gehouden en na wat gesprekken met Maatschappelijk werk en school , zijn we nu een stapje verder eindelijk,
    want na 2 jaar te horen te krijgen dat het een fase is, flipte ik hem en zei van wil je der een dagje lenen en dan je oordeel vellen. ;)
    Ze vinden der een goed gemanierd kind, wat goed de regels kan, zich er ook aan houd, en lief is voor de mede mens/dieren wat "te"intelligent is voor de leeftijd., :confused:
    dus ze vertoont niet echt gedrags problemen als agressie ofzo, maar wel dat ze drift buien krijgt en sh**t eraan heeft dat ze straf krijgt , want ze ziet het van, als ik nu straf heb kan ik later toch spelen als die straf weer voorbij is. :(

    Al met al 1 met een hele dikke gebruiksaanwijzing!

    aar hoe dan ook is en blijft ze mijn prinsesje en zou ik der voor geen goud een dag willen moeten missen.

    Ik hoop dat dit forum lekker opgaan komt en we gesellie met elkaar kunnen keuvelen over de kids.
     
  2. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wordt al lekker gezellig hier! :D
     
  3. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi ,

    ik heb een zoontje van 6. hij zit nu in groep 3.
    echt mijn knuffeltje

    jennefer
     
  4. ja leuk wij hebben er nog twee thuis van 10 en bijna 16. En om de 14dgn een de dochter van mijn man hier op Ameland.....en zij is idd bij ons voor het eerst ongesteld geworden......ze is nu 12. Wat vroeg zeg.......
     
  5. yamahafreak

    13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Hoi,
    Ik ben ook een mama van een prinsesje die in februari 8 wordt,heel leuk die leeftijd,je kan er al eens iets aan uitleggen die ze wel degelijk verstaan!
    Maar aan de andere kant krijgt zij het alsmaar moeilijker in school(tafels) en gaat ze momenteel een moeilijke fase door!
    Zij is 7 jaar alleen met ons geweest en ons nooit moeten delen maar nu haar klein broertje er bij is doet ze daar soms zo moeilijk over!
    Soms vraag ze of ik dat ook deed met haar wat ik nu met haar broertje doe,TUURLIJK deed ik dat! :(
    Maar haar broer ziet ze doodgraag want ik had gevraagd aan haar of ze het zag zitten om eens naar een pretpark te gaan zonder haar broertje en dat wou ze niet,haar broer zal ze zeker niet achterlaten!

    HOE LIEF Hé! :D
     
  6. honey1504

    honey1504 Lid

    28 okt 2006
    5
    0
    0
    groepsleidster kdv
    Halli,
    Ik ben moeder van een zoontje van 2 jaar en van mijn (stief) zoon van 9.
    Hij woont fulltime bij ons en heeft ADHD.
    We zitten ook nog in het hele gebeuren voor sbo.
    Voor svo is zijn iq te hoog en nu is het afwachten of hij op de RMPI school terecht kan.
    Dat is een cluster 4 school voor kunderen met ADHD, PDD-Nos, Autisme, Angststoornissen, etc....
    Hopen dat hij snel op een goede plak komt.
    Succes allemaal want het gaat niet altijd over rozen!
    Liefs Honey
     
  7. rebtam

    rebtam Actief lid

    27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Ik wil me ook even aansluiten.

    Heb twee heerlijke meiden Rebecca die op 14 Mei 15 word en Tamara die 21 Maart 11 word.

    Rebecca is een echte rasechte pubermeid die nu eindelijk lekker in de vel zit.
    Ze heeft al de jaren op de bassischool op haar tenen moeten lopen omdat school niet wilde inzien dat ze het niet aan kon.
    Ze zit nu in het tweede jaar vmbo - lwoo en we hebben een heel andere meid terug gekregen.

    Tamara is een verhaal appart een heerlijke meid, wel met adhd maar sinds dat we begin dit jaar met ritalin begonnen zijn gaat het ook steeds beter.
    Nu zijn we alleen nog bezig om te kijken naar welke school ze toe gaat want hier gaat ze het niet redden jammer genoeg. Ze zit in groep 6 maar haar leer niveau is eind 4 begin 5 en ze kan steeds slechter mee komen.

    Onderzoeken zijn weer opgestart, dus maar weer afwachten.


    Vind het toch ook wel fijn om te lezen dat er meerder hier zijn die ook al zulke grote kids hebben.

    Enne ojaa straks in mei hebben we waarschijnlijk 3 mama's in huis hoe is dat bij jullie gegaan toen er een kleine bij kwam?
     

Deel Deze Pagina