Ook hier zie ik hem. Donkerder dan gister? Ik zou toch ff een ander merk testen halen. Bijv predictor of clear blue digital. Kijken wat die ervan maakt.
hihi de maand ook niet. Maare. ik zie het 2e streepje! Ik zou ook een predictor early doen. wat spannend!
Zo is hij een beetje opgedroogd. 20 august ga ik met vakantie.... Ik test morgen wel weer. Misschien toch een eisprong.
Ik snap niet goed wat je bedoelt met dat je 20 augustus op vakantie gaat? Volgens mij gaat er iets mis met de datums hier en daar .
Ze schreef op haar test de datum 20-8-2018.. terwijl het 21-4 is. Vervolgens zegt ze dat ze 20-8 op vakantie gaat Blijkbaar zat ze dus al met haar hoofd in de vakantie mode toen ze de datum opschreef
O spannend hoor! Ga je morgen weer testen? Zeker geen cb digitaal doen nu, die is vrijwel zeker nog negatief.
Als iets te mooi is om waar te zijn..... Vanochtend om 5 uur getest. Net van de opgedroogde test een foto gemaakt. Het streepje is niet meer te zien. Dus toch iets met LH te maken. Bedankt voor al jullie reacties!
Van knuffelen word je niet zwanger. Zeg gewoon seks... @Zaantje2014 wat jammer dat het toch met je eisprong te maken had. Hopelijk over 2 weken dan wel positieve testen van hcg!
Ze zegt wel speciaal knuffelen he, zo noemen wij het hier ook thuis voor de grap sinds de luizenmoeder. Ik weet het niet naar ik denk dat het grappig bedoeld was of heb je de luizenmoeder gemist? @ts ik hoop dat je dan snel alsnog een positieve test hebt!